Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ، همزمان با سالروز شهادت سپهبد شهید سردار سلیمانی و بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت به همت امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج  و با همکاری بسیج دانشجویی استان و سازمان تبلیغات اسلامی مراسم تقدیر و دیدار با خانواده تنها شهید فتنه ۸۸ استان کهگیلویه و بویراحمد، شهید ناصر امیر نژاد، دانشجوی رشته هوا فضای واحد علوم تحقیقات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این دیدار دستاوردهای امروز انقلاب و این آب و خاک  را به برکت خون شهدا و جوانان شهید این مرز وبوم دانست و افزود: بزرگداشت یاد شهید و شهادت از خود شهادت کمتر نیست زنده نگهداشتن یاد شهدا یکی از مهمترین وظایف هر فرد در جامعه اسلامی است.

در این دیدار که با حضور نورمحمد علی پورمعاون دانشجویی و فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین محمدغفاری مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و حجت السلام و المسلمین افتخاری ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد. پدر شهید امیرنژاد ضمن ابراز تشکر از حضور نماینده مقام معظم رهبری و هیات همراه در خانه شهید یک قطعه زمین به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع برای احداث مسجد و مجتمع فرهنگی اهداء کردند.

حجت السلام و المسلمین محمد غفاری مدیریت امور فرهنگی دانشگاه نیز گفت: در شورای فرهنگی دانشگاه پیشنهاد شد که یکی از ساختمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شود.

انتهای پیام/

حبیبه رحیمیان کد خبر: 1086284 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه آزاد اسلامی فرهنگی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند