Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «سید جواد نقوی» رئیس حوزه علمیه عروه الوثقی در شهر لاهور پاکستان روز شنبه طی پیامی ضایعه فقدان حکیم و استاد عرفان آیت الله مصباح یزدی را به دوستداران انقلاب اسلامی، ملت ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت.

وی مرحوم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را به عنوان مدافع انقلاب اسلامی و دانشمند زمان توصیف کرد و افزود: روحانیت و جهان علم و زهد در سوگ فقدان استاد دلسوز و منفرد خود نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علامه «راجا ناصر عباس جعفری» دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان نیز در پیامی، درگذشت آیت الله مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) را به محضر مقام معظم رهبری، ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

وی افزود: رحلت آیت الله مصباح یزدی که تمام زندگی بابرکت خود را در زهد تقوی سپری کرد، فاجعه‌ای جبران ناپذیر برای جهان اسلام است.

رئیس گروه امت واحده پاکستان نیز امروز در پیامی گفت: با ضایعه فقدان آیت الله محمدتقی مصباح یزدی آسمان علم و عرفان، جهاد، مبارزه و فلسفه از یک ستاره درخشان دیگر محروم شد.

علامه «محمد امین شهیدی» مرحوم مصباح یزدی را یار دیرینه مقام معظم رهبری، الگوی بارز استکبار ستیزی و عمارِ زمان توصیف کرد و افزود: ایشان همیشه در مراحل سخت انقلاب مانند یک کوه محکم و ثابت قدم ماندند.

روسای حوزه‌های علمیه در شهرهای لاهور، کراچی، کویته و اسکردو پاکستان نیز در پیام‌هایی درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی روز گذشته (جمعه ۱۲ دی) پس از مدتی تحمل بیماری، دار فانی را وداع گفت. 

برچسب‌ها پاکستان محمدتقی مصباح یزدی اسلام آباد رهبر معظم انقلاب پروندهٔ خبری در سوگ آیت الله مصباح یزدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان محمدتقی مصباح یزدی اسلام آباد پاکستان محمدتقی مصباح یزدی اسلام آباد رهبر معظم انقلاب اخبار کنکور آیت الله مصباح یزدی محمدتقی مصباح یزدی مصباح یزدی تسلیت گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در این پیام آورده است: خبر درگذشت حاجیه خانم روبخیر برزیده مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم گردید.
وی افزود: این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خود را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

استاندار خوزستان ادامه داد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم