Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته (جمعه) دیداری تدارکاتی بین تیم های یاران رسانه و تیم لیگ سومی نهاوند برگزار شد. این مسابقه در ورزشگاه شهید علی مرادیان شهر نهاوند همدان انجام شد. پیش از این بازی اعضای تیم یاران رسانه با حضور در گلزار شهدای شهر نهاوند به مقام شامخ این شهیدان والامقام ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار به مناسبت یادبود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید محسن فخری‌زاده و شهید میرزامحمد سلگی برگزار شد. یکی نکات جالب این مسابقه، بعد از زدن گل اول یاران رسانه اتفاق افتاد که بازیکنان این تیم با حرکت به سمت عکس این شهیدان والامقام به آنها ادای احترام کردند تا یاد آنها را گرامی بدارند.

 

تیم فوتبال یاران رسانه متشکل از خبرنگاران، مجریان و گزارشگران ورزشی رسانه‌های مکتوب و دیداری و شنیداری (صدا و سیما) با هدف برگزاری بازی خیرخواهانه و عام‌المنفعه در خردادماه سال ۹۹ تاسیس و تاکنون اقدام به برگزاری مسابقاتی چون تجلیل از کریم باوی، پیشکسوت فوتبال که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند، بازی یادبود هادی نوروزی مهاجم اسبق پرسپولیس، بازی خیرخواهانه با تیم مدیران برتر کشور و برگزاری گلریزان به سود دانش آموزان محروم سیستان، بازی گرامیداشت آزادسازی اسرا و هفته دفاع مقدس کرده است.

*این فیلم را ببینید.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید رسانه فیلم فوتبال یاران رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم ماه بیگم کریمی مادر شهیدان والامقام علی مراد و علی محمدرضایی شب گذشته به دلیل کهولت سن و بیماری دارفانی را وداع گفت.
پیکر حاجیه خانم ماه بیگم کریمی امروز ساعت ۱۶:۳۰ تشییع و در گلزار شهدای بیستجان شهر زاینده رود به خاک سپرده می‌شود.
شهید علی محمد رضائی سی ام آذر سال ۱۳۶۱ در عملیات محرم و شهید علی مراد محمد رضایی ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی