Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی  گفت: کارگاه آموزشی تکنیک های کشت بافت درختان میوه و گیاهان دارویی به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی؛ در ارومیه برگزار می شود.

دکتر حبیب ولی زاده اظهار کرد: این دوره  توسط گروه پژوهشی تولید و بهبود متابولیت های ثانویه گیاهی بصورت تئوری و عملی ویزه  فارغ التحصیلان و دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های کشاورزی، بیوتکنولوژی، زیست شناسی،گیاهان داروئی، باغبانی، صنایع غذایی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: مبانی کشت بافت گیاهی و کاربردها، فرمولاسیون محیط کشت و تهیه استوک ها، بافرها و تهیه محیط کشت، هورمون و کاربردهای آن در کشت بافت، روشهای تکثیر گیاهان در شرایط درون شیشه ای و تهیه ریزنمونه گیاهی و کشت درون شیشه ای  برخی گیاهان دارویی و درختان میوه از جمله سرفصل های ارائه مطالب این کارگاه است.
ولی زاده افزود: حداکثر  ظرفیت ثبت نام برای این دوره علمی و کاربردی ۲۰ نفر بوده و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.
به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، وی با اشاره به اینکه این کارگاه ۸  و ۹  بهمن  ۱۳۹۹ در ارومیه،کیلومتر ۵ جاده سلماس، مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی برگزار خواهد شد، اظهار کرد:علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در این کارگاه می توانند با شماره تلفن ۷-۳۲۴۱۷۳۵۲-۰۴۴  داخلی ۱۲۵ و یا با پست الکترونیک  aamirsadeghi@gmail.com در ارتباط باشند.
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی  اظهارکرد: در پایان دوره افراد فعال و علاقه مند، در مرکز کشت بافت جهاد دانشگاهی دعوت به همکاری می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کشت بافت کشت گیاهان دارویی متابولیت ثانویه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی کشت بافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی