Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی ها فصل آینده چمن مصنوعی ورزشگاه امام رضا را به چمن طبیعی تغییر می دهند

استقلال در لیگ بیستم هم مانند چند فصل اخیر برای برگزاری تمریناتش مشکل زمین چمن دارد.

به گزارش طرفداری، در چند فصل اخیر یکی از مشکلات اساسی باشگاه استقلال، زمین تمرین بوده است.

تعویض های پیاپی زمین تمرین استقلال از نفت تهرانسر تا زمین شماره دو آزادی و کمپ حجازی آن هم در زمانی که باشگاه پرسپولیس تمریناتش را به طور منظم در ورزشگاه شهید کشوری برگزار می کند، انتقادات زیادی را علیه مدیران باشگاه استقلال به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا دو ورزشگاهی است که به تیم های پرسپولیس و استقلال داده شد اما استقلالی ها خلاف رقیب شان استفاده بهینه را از زمین ورزشگاه امام رضا نبردند به طوری که چمن این استادیوم هنوز مصنوعی است.

چمن مصنوعی ریسک مصدومیت بازیکنان را بالا می برد و به همین دلیل آبی ها نمی توانند تمریناتشان را در این ورزشگاه برگزار کنند اما طبق شنیده ها مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند تا چمن مصنوعی این استادیوم را با چمن طبیعی تعویض کنند تا برای فصل آینده مشکل زمین تمرین نداشته باشند و از این حالت خانه به دوشی بیرون بیایند. در کنار زمین امام رضا آبی ها، کمپ ناصر حجازی را هم در اختیار دارند و با ترمیم آن صاحب دو زمین تمرین خوب می شوند.

گفته می شود یکی از برنامه های اصلی باشگاه استقلال تجهیز کامل ورزشگاه امام رضا است تا همان طور که پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی را تبدیل به کمپ اصلی خود کرده، آنها هم از سال آینده امکان تمرین در ورزشگاه امام رضا که در بزرگراه آزادگان محدوده منطقه 18 واقع شده را داشته باشند.

اخبار داغ:

اعتراض ذوب آهن به گل پرسپولیس؛ مهدی عبدی از دستش استفاده کرد باشگاه پرسپولیس: بازی با ذوب آهن باید سه بر صفر شود خوان لاپورتا: اگر یک مریخی به زمین بیاید می فهمد VAR به سود رئال مادرید است! جانلوییجی بوفون بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال در نظرسنجی گاتزتا دلو اسپورت خودکشی نرگس 16 ساله در تهران / اشک پزشکان و پرستاران در آمد + عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ورزشگاه امام رضا باشگاه استقلال زمین تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۳۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال تعطیل شد

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و پنجم رقابنهای لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: عبدی: لیگ برتر، بی‌کیفیت است

با توچه به اینکه امروز مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی برگزار خواهد شد و استقلال در همان دور اول از این رقابتها حذف شد، با تصمیم کادر فنی آبی‌پوشان، تمرین امروز این تیم تعطیل شد و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت.

دور جدید تمرینات استقلال از فردا استارت خواهد خورد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228493 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری