Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق استقلال مدعی است هرگز لیستی به صورت مکتوب در اختیار باشگاه قرار نداده بود

فرهاد مجیدی مدعی است لیست رسمی به باشگاه نداده بود که نام بازیکنان بی کیفت در آن باشد.

به گزارش طرفداری، یک روز بعد از فینال جام حذفی که با شکست استقلال همراه شد، احمد سعادتمند در برنامه ورزش و مردم حاضر و در آن مدعی شد که مجیدی لیست نقل و انتقالاتی در اختیار باشگاه قرار نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی اما در مصاحبه خود پرده از لیستی 6 نفره برداشت که در آن نام چند ستاره فوتبال دیده می شد. اصل ماجرا این است که چون مجیدی نگرانی داشت مدیرعامل باشگاه لیست او را رسانه ای کند، هرگز نام نفرات مورد نظر خود را به صورت مکتوب در اختیار باشگاه قرار نداده است. هدف مجیدی از این کار به هم نریختن تیمش قبل از دیدار حساس فینال جام حذفی با تراکتور بوده.

حالا با گذشت چند ماه از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال هنوز حواشی در مورد او وجود دارد. یکی از خبرهای پیرامون فرهاد مجیدی در رسانه های مختلف، لیستی است که گفته می شود او در اختیار باشگاه قرار داده و البته اینطور عنوان شده که نفرات مورد نظر او بازیکنان چندان با کیفیتی نبوده اند.

اما مجیدی که این روزها سعی می کند از فضای فوتبالی به دور باشد و وارد چالش های این چنینی نشود، در یک محفل خصوصی پاسخ جالبی به این حواشی داده است:

من به مدیرعامل باشگاه اعتماد نداشتم که لیست کتبی به او بدهم. مطمئنا اگر از من لیست کتبی وجود داشت، مثل سایر اسرار باشگاه در اختیار رسانه ها قرار می گرفت تا تیم من را قبل از فینال جام حذفی بهم بریزند.

فرهاد مجیدی به این ادعا که او رشید مظاهری را نمی خواسته، این چنین واکنش نشان داد:

اصلا چنین چیزی درست نیست، من در مورد هیچ دروازه بانی اظهار نظر نکردم چون اگر این کار را می کردم، حسینی را در جریان موضوع قرار می دادند و او را از نظر روحی به هم می ریختند. آن زمان در مورد هیچ نامی اظهار نظر نکردم و همه چیز را به بعد از فینال جام حذفی موکول کردم.

اخبار داغ:

اعتراض ذوب آهن به گل پرسپولیس؛ مهدی عبدی از دستش استفاده کرد باشگاه پرسپولیس: بازی با ذوب آهن باید سه بر صفر شود خوان لاپورتا: اگر یک مریخی به زمین بیاید می فهمد VAR به سود رئال مادرید است! جانلوییجی بوفون بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال در نظرسنجی گاتزتا دلو اسپورت خودکشی نرگس 16 ساله در تهران / اشک پزشکان و پرستاران در آمد + عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اختیار باشگاه قرار فینال جام حذفی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.
سید نادر موسوی افزود: در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.
او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • روبرتو دزربی: مایلم که در برایتون به کار خودم ادامه بدهم
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله