Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در استوری اینستاگرام خود و در واکنش به فرا رسیدن روزهای سخت سرخ ها، پیام معناداری را منتشر کرد و همه ارکان و اعضای پرسپولیس را به اتحاد برای رسیدن به هدف قهرمانی دعوت نمود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس، در پستی اینستاگرامی از روزهای سخت این تیم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس تهران پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا، هنوز نتوانسته شرایط خود را به ثبات برساند و این تیم در دو دیدار مقابل نساجی و ذوب آهن با تساوی ۱-۱ متوقف شد. سرخ ها در حالی در ده روز آینده باید به مصاف سپاهان و استقلال برود که سید جلال حسینی از روزهای سخت سرخپوشان خبر داد و در اینستاگرامش نوشت:

ما کنار هم هستیم در روزهای سخت، ما روزهای سختی را پشت سر گذاشیم و به روزهای سخت تر رسیدیم. الان هدف همان است که بود. با هم ادامه می دهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید جلال حسینی پرسپولیس پرسپولیس ایران پرسپولیس تهران سید جلال حسینی لیگ برتر یحیی گل محمدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش مهدی طارمی جام جهانی کریستیانو رونالدو سید جلال حسینی روزهای سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حسینی امروز در نشست خبری خود در مورد اغوا شدن مهدی لیموچی بازیکن جوانش گفت: مدیربرنامه این بازیکن فقط نباید دنبال مسائل مالی باشد.یک بازیکن اول باید یک جا ثابت بشود نه اینکه با یک فصل فوتبال از حریم امنش بیرون بیاوری ریسکش زیاد است. اگر بهترین قرارداد مالی هم ببندی اما عملکرد فنی ات درست نباشد آن بخش مالی هیچ لطفی ندارد

وی افزود: پارسال با تیمی بازی داشتیم و وقتی مسابقه تمام شد وسط زمین رفت و با بازیکن من برای فصل بعد صحبت کرد. این مربی امسال هم همین کار را کرده است و با بازیکن تحت قراردادمان مذاکره کرده است!

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله