Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@19:26:31 GMT

وکیل حامی ترامپ خواستار اعدام مایک پنس شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۴۷۴۲

وکیل حامی ترامپ خواستار اعدام مایک پنس شد

به دنبال خودداری مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا از پیوستن به کیفرخواستی که به او امکان رد نتیجه انتخابات را می‌دهد، لین وود، وکیل حامی ترامپ و مفسر آمریکایی در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: اگر قرار نیست مایک پنس رای الکترال انتخابات آمریکا را به خاطر تقلبی که رخ داده است رد کند پس او باید فورا استعفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک فرد با ایمان هرگز یک دروغ را تایید نمی‌کند. هر دروغی آشکار خواهد شد. دروغ همیشه دروغ است. اگر پنس بازداشت شود، پمپئو وزیر امور خارجه، این انتخابات را نجات می‌دهد. پنس برای محاکمه به اتهام خیانت در زندان خواهد بود. او به اعدام با جوخه آتش محکوم می‌شود. او یک بزدل است و مثل یک پرنده آواز می‌خواند و به همه چی اعتراف می‌کند.

وی در ادامه توئیت هایش آورده است: ما به مدت دو ماه بر متهم کردن دموکرات‌ها به تلاش برای سرقت انتخابات به نفع بایدن متمرکز بودیم. ما همه حواسمان به این انتخابات بود. با گذشت زمان متوجه شدیم این دموکرات‌ها دستشان با حزب کمونیست چین و کشور‌های خارجی دیگر در یک کاسه است. ما همچنین متوجه شدیم طرفداران جهانی سازی نظیر جورج سورس و نخبگانی نظیر بیل گیتس نیز در این میان حضور دارند. دست سیا نیز در کار است. کاملا مشخص است ما از یکی از دست اندرکاران اصلی سرقت این انتخابات غافل شدیم: جمهوری خواهان، همان گروه‌های آرزومند اهداف کمونیستی. نخبگان حاکم و طبقه سرکوب شده مردم که برای خدمت به افراد در قدرت حضور دارند. وقتی بازداشت خائن‌ها شروع شود جان رابرتز رئیس دادگستری، مایک پنس و میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوری خواهان در سنای آمریکا در صدر فهرست هستند.

وی در ادامه افزود: من دعا می‌کنم دونالد ترامپ پاکسازی این اوضاع درهم و برهم را در کشورمان به زودی شروع کند. او برای سروسامان دادن به این اوضاع، اول باید از خانه خودش – کاخ سفید – شروع کند. من امیدوارم رئیس جمهور (کریستوفر) ری (مدیر اف بی آی)، هاسپل (مدیر سیا)، روزن (جایگزین موقت ویلیام بار دادستان کل سابق آمریکا)، میدوز (رئیس دفتر کارکنان کاخ سفید) و سیپولینی (مشاور حقوقی ترامپ) را همین الان اخراج کند. زمان پاکسازی کاخ سفید در ۲۰۲۱ فرارسیده است. بگذارید ارتش همه آن‌ها را بازداشت کند. جرم خیانت است و آن‌ها خائن هستند. اگر قرار است کشورمان نجات پیدا کند، این کار باید انجام شود.

رئیس جمهور فعلی آمریکا و حامیان او پس از به در بسته خوردن شکایت‌های تقلب انتخاباتی خود حال تلاش می‌کنند تا با دور زدن قانون آمریکا و سوء استفاده از اختیارات خود ترامپ را برای ۴ سال دیگر در کاخ سفید ابقا کنند.

رای دهندگان مجمع برگزینندگان آمریکا دو هفته پیش رای خود را به صندوق انداختند و ۳۰۶ رأی به نام بایدن و ۲۳۲ رأی به نام ترامپ ثبت شد. در جلسه ۶ ژانویه سنا تائید نتیجه نهایی مجمع برگزینندگان در دستور کار قرار دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترامپ مایک پنس انتخابات آمریکا دموکرات جمهوری خواهان پارسی خبر کاخ سفید مایک پنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است

ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان بر ضرورت مراقبت از شأن و جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری امروز (۱۰ اردیبهشت ماه) در اولین نشست مشترک هیأت مدیره کانون و مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان سمنان که با حضور رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان، رئیس مرکز کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان، رئیس کانون وکلای قوه قضائیه در استان و رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در استان سمنان برگزار شد با اشاره به جایگاه وکیل و کارشناس در نظام قضایی ایران، اظهار کرد: وکیل و کارشناس باید در انجام وکالت و کارشناسی صداقت، تقوی، امانتداری، سرعت و دقت را رعایت کند تا زمینه ارتقای رسیدگی‌های قضایی در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه در استان فراهم شود.

وی گفت: بسیاری از مراجعه‌کنندگان به دادگستری از توان علمی چندانی برخوردار نیستند تا بتوانند از حق و حقوق خود دفاع کنند. وکیل دادگستری و کارشناس رسمی باید درباره طرح دعاوی، شکایت‌ها یا دفاع از دعاوی و شکایت‌ها یاری کنند.

اکبری با اشاره به ضرورت مراقبت از شأن و جایگاه وکلا و کارشناسان، بیان کرد: گزارش‌های ارائه‌شده حاکی از آن است که اعمال نظارت‌ها مثمر ثمر بوده است و اندک افرادی در این مجموعه دچار لغزش شده‌اند. وکلا و کارشناسان نباید مرتکب مفاسدی از جمله وکالت تضمینی، گرفتن وجه غیرقانونی و نامتعارف، ارتباطات نامتعارف و موارد تخلفات مندرج در قوانین شوند. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: وکلا و کارشناسان می‌توانند در مسیر اجرای عدالت و چارچوب قانون به دستگاه قضایی استان کمک کنند تا خدمت‌رسانی به مردم به بهترین وجه اتفاق بیفتد. 

در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی، معاون قضایی رئیس کل و مسؤول نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان سمنان به بیان گزارش عملکرد پرداخت و گفت: با توفیق‌های بسیار خوبی که تاکنون در مسیر نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان اتفاق افتاده، دادگستری سمنان در زمره استان‌های پیش‌رو و برتر در حوزه انجام تکالیف است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • واکنش وکیل زنجانی به نقض حکم اعدام موکلش
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • تداوم تظاهرات هزاران صهیونیست ضد نتانیاهو در تل‌آویو
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد