Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای فنی شهرداری تهران، از تصویب دستورالعمل پذیرش و تصویب طرح‌های عمرانی شهری تهران (فرآیند پدیدآوری) خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پژمان الله وردی زاده در سی و هفتمین نشست شورای فنی شهرداری تهران، تعریف پروژه‌های مغایر با اسناد بالادستی یا اولویت‌های مدیریت شهری را یکی از معضلات قدیمی در زمینه پدیدآوری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خواند و گفت: دستورالعمل پذیرش و تصویب طرح‌های عمرانی شهری تهران که در قالب یکی از اسناد نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران ابلاغ شده است، ضمن فراهم ساختن بستری مناسب برای افزایش کارآمدی طرح‌های عمرانی، در صدد روشمند ساختن و ایجاد رویکرد فرایندی در پذیرش و تصویب طرح‌ها بوده و این امر مهم را از زمان اعلام نیاز تا دریافت کد پروژه پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی دستورالعمل پذیرش و تصویب طرح‌های عمرانی شهری تهران را حاصل بیش از ۳ سال کار کارشناسی در جهت تحقق همسان سازی، شفاف سازی، هماهنگ سازی و آسان سازی شیوه‌های موجود در این زمینه دانست و ابراز امیدواری کرد: ابلاغ دستورالعمل مذکور زمینه ساز ایجاد تحولی اساسی در پدیدآوری طرح‌های عمرانی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تهران طرح های عمرانی مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی

جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: در حال حاضر روند بهره گیری از ظرفیت های مردمی برای ساخت پروژه‌های های ویلایی سازی و کم طبقه با توجه به شعار سال در اولویت برنامه های دولت قرار گرفته است و همین امر باعث شده که سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر ایوانکی افزایش یابد.

وی افزود: بخش دیگری از پروژه‌های نهضت ملی مسکن از طریق  واگذاری و عرضه زمین  اجرایی می شود که باید دولت و راه وشهرسازی استان تهران آن را اجرایی کند. 

او توضیح داد: واگذاری اراضی و پرداخت تسهیلات باعث می شود که فرصت خوبی به متقاضیان و مردم داده شود تا آنها خود بتوانند واحدهای مسکونی را به صورت تدریجی بسازند و این اقدام باعث ترویج ویلایی سازی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح