Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:46:22 GMT

دوستدار محیط زیست در دزفول هدف گلوله قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۴۹۳۳

دوستدار محیط زیست در دزفول هدف گلوله قرار گرفت

رضا قپانچی پور عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان دزفول قصد شکار پرندگان با تفنگ بادی را داشت که با ارشاد و راهنمایی یکی از دوستداران محیط زیست به منظور جلوگیری از شکار غیرمجاز مواجه شد ولی شکارچی متخلف با اسلحه بادی به سمت وی شلیک و وی را مجروح کرد.
وی با بیان اینکه حال این دوستدار محیط زیست مساعد است، افزود: در پی این حادثه و بستری شدن این علاقه مند محیط زیستی در بیمارستان دزفول به همراه پرسنل اداره‌های حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول و اداره پارک ملی دز از این دوستدار محیط زیست عیادت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول  گفت: اقدامات قضایی ازسوی اداره‌های حفاظت محیط زیست شهرستان و پارک ملی دز و همچنین مضروب انجام و در حال پیگیری موضوع هستیم.
وی  افزود: متخلفان زیست محیطی و فعالان و علاقه مندان به این حوزه منتظر برخورد قاطع با تکیه بر قانون باشند.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز دزفول سازمان حفاظت محیط زیست شکارچیان غیرمجاز دزفول خوزستان اخبار کنکور حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست