Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@20:47:54 GMT

لالیگا| پیروزی ویارئال در نبرد خانگی با لوانته

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۴۹۳۷

لالیگا| پیروزی ویارئال در نبرد خانگی با لوانته

«زیردریایی» زرد در یک بازی خانگی از هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا مقابل تیم لوانته موفق به کسب پیروزی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لالیگای اسپانیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ویارئال در ورزشگاه سرامیکا موفق شد میهمان خود تیم لوانته را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی زردیایی زرد با گل‌های نینو در دقیقه 19 و مورنو در دقیقه 54 پیش افتاد و در دقیقه 73 لئون یکی از گل‌های خورده را برای لوانته جبران کرد.

در ادامه بازی‌های هفته هفدهم لالیگا، امشب سه بازی دیگر برگزار می‌شود که در نخستین بازی از ساعت 18:45 به وقت تهران بتیس میزبان سویا خواهد بود. در بازی دوم از ساعت 21 ختافه از وایادولید پذیرایی می‌کند و در آخرین بازی از ساعت 23:30 رئال مادرید میزبان سلتاویگو خواهد بود.

جدول رده‌بندی لالیگا

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا لالیگا فوتبال اسپانیا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سه بازی دشوار مقابل پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوزستان، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هوادار خواهد رفت. این بازی حساس در شرایطی برگزار خواهد شد که  با توقف گل‌گهر در بازی روز گذشته، ملوان فرصتی فوق‌العاده برای تثبیت جایگاه خود در رتبه پنجم دارد.

ملوان با پیروزی در مقابل هوادار ۴۱ امتیازی خواهد شد و به یک قدمی بهترین امتیاز تاریخ خود با دراگان اسکوچیچ هم می‌رسد. همچنین آنها اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده به شش امتیاز افزایش خواهند داد.

نکته جالب در مورد ملوان این است که آنها در بازی دور رفت هوادار را بردند و حالا در صورت پیروزی، دومین دبل این فصل را جشن خواهند گرفت.

مهدی تارتار نیز در جلسه آنالیز به بازیکنانش هشدار داده که آنها باید بیشترین میزان تلاش را در این بازی به کار بگیرند. او همچنین گفته که بازیکنان بی‌انگیزه جایی در تیمش نخواهند داشت.

ملوان بعد از این بازی دو بازی خانگی دیگر خواهد داشت و هواداران این تیم تنها ۲۷۰ دقیقه برای تماشای تیم جذاب خود فرصت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان