Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:24:49 GMT

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح شهید سلیمانی در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۵۱۱۹

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح شهید سلیمانی در گیلان

آبتین حیدرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی بالغ‌بر ۹ هزار نفر حضور دارند اظهار کرد: ۲۳۹۱ نفر از فعالان طرح شهید سلیمانی در گیلان از پرسنل مرکز بهداشت و همچنین ۶ هزار و ۷۷۳ نفر نیز از داوطلبین بسیجی هستند.

وی با اشاره به پیشرفت قابل‌توجه طرح شهید سلیمانی در گیلان افزود: این طرح با مشارکت مطلوب مردم و تیم‌های عملیاتی، مراقبتی و حمایتی در استان حدود ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ارجاع سیستماتیک بیماران غربالگری شده در طرح شهید سلیمانی گفت: ۵.۵ در هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت غربالگری شده مشکوک و به تیم مراقبتی ارجاع شده‌اند.

حیدرزاده با اذعان به اینکه ۸۴ درصد موارد مشکوک توسط پزشک ویزیت شده‌اند، بیان کرد: به‌طور میانگین حدود ۳.۸ نفر به ازای هر موارد مثبت شناسایی‌شده در طرح مورد ردیابی تماس قرارگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد موارد مشکوک تست‌شده تحت قرنطینه خانگی قرارگرفته‌اند، افزود: ۱۰۰ درصد موارد مثبت کووید ۱۹ ایزوله خانگی یا تحت مراقبت قرار دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وضعیت افراد غربالگری شده در طرح شهید سلیمانی، گفت: ۹ درصد از موارد مشکوک شناسایی‌شده سالمند بوده و ۸ درصد نیز دارای بیماری زمینه‌ای هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید گیلان دانشگاه علوم پزشکی بهداشت طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصور سازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.

معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.

لازم به ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی