Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:53:09 GMT

سردار سلیمانی، وحدت را در جوامع اسلامی ایجاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۵۲۹۷

سردار سلیمانی، وحدت را در جوامع اسلامی ایجاد کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده قرارگاه مدینه منوره و همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه سردار در جبهه‌ی مقاومت درخشید، گفت: او وحدت را در جوامع اسلامی ایجاد کرد.

سردار سرتیپ محمد مارانی، صبح شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس به میزبانی دانشگاه صنعتی سهند برگزار شد، با بیان اینکه سردار 40 سال از عمرش را صرف امنیت و دفاع در مقابل دشمنان کرد و اقدامات ارزشمندی را انجام داد، اظهار کرد: ایشان سه دوره‌ی مبارزاتی در این دوره 40 ساله داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش آفرینی مهم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آغاز دفاع مقدس، جبهه‌ی جنوب شرق و سوریه، گفت: دفاع مقدس به بیان خود سردار، ارزشمندترین و بهترین دوره بود و ایشان می‌گفتند هر چه دارند از برکت خون شهدا و عزت و عظمت جمهوری اسلامی و دفاع مقدس، است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس سبب شد دوستان و دشمنان را و بزرگانی همچون سردار قاسم سلیمانی و دیگر بزرگان را بشناسیم و این دوران، بهترین دوران بود.

به گزارش ایسنا، همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به نقش وی در ایجاد امنیت در جبهه جنوب شرق، تصریح کرد: حضور سردار در جبهه‌ی جنوب شرق بعد از دفاع مقدس، دوران بسیار ارزشمندی بود و در دوره‌ی سوم نیز با ورود حاج قاسم به سپاه قدس انقلاب اسلامی که به فرماندهی مقاوم و توانمند بود، افتخارات زیادی کسب کردیم.

وی با تشریح برخی ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی سردار سلیمانی، اظهار کرد: حاج قاسم بسیار با معنویات و با اخلاص بود و معنویت را در جبهه‌های دفاع مقدس و دانشگاه معنوی دفاع مقدس یافته بود، او برای خدا کار می‌کرد.

وی افزود: سردار ولایتمدار بود و همواره تاکید می‌کرد در کارهای نظامی، محکم و استوار و قاطع باشید و هم در جنگ و دفاع مقدس و هم جبهه‌ی جنوب شرق اینگونه بود، او با قاطعیت، با شجاعت و روحیه‌ی شهادت طلبی می‌جنگید.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره متذکر شد: سردار سلیمانی برای همه‌ی خانواده‌های شهدا احترام خاصی قایل بود، احترام به پدر و مادر، تکریم بزرگان روحانیت علما و احترام به مردم از ویژگی‌های اخلاقی او بود.

وی گفت: امام علی (ع) در مورد مالک اشتر نگرانی‌هایی داشتند و از شهادت او ناراحت شدند و گریه کردند، رهبر عزیزمان هم وقتی نماز شهید عزیز را می‌خواندند گریه کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی قاسم سلیمانی دفاع مقدس حاج قاسم جنوب شرق جبهه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام، روز شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.

گفتنی است آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095924

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان