Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شریف گفت: حضور میلیونی با پیام نرم افزاری قدرتمندی که در درون خود داشت آمریکایی ها را به وحشت انداخت و اگر آن حضور انبوه مردم نبود، بعد از حمله به عین الاسد و هجوم به پایگاه آمریکایی ها در عراق، حتماً با واکنش آمریکایی ها مواجه می شدیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف شنبه (13 دی) در اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گردهمایی و یادواره شهدای رسانه استان با بیان اینکه یک سال از شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی گذشت، گفت: سالی که هر لحظه و هر ثانیه آن، بیشتر یاد شهید در ذهن ما زنده بود و حضور داشت و یک سال است که ما چهره نازنین این شهید را در سمینارها، نشست ها، یادواره های شهدا، دیدار با خانواده معظم شهیدان و در سنگرهای رزم علیه دشمنان امت اسلامی ندیدیم و بسیار برای ما غم سنگینی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اما همواره امیدوار هستیم به فضل الهی و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، راه توفنده این شهیدان عزیز مانند راه امام(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و راه مکتب سیدالشهدا ادامه داشته باشد.

 

 

وی با بیان اینکه افتخار بزرگی نصیب مردم کرمان شد که چنین فرزندی را به تعبیر حضرت آقا، از روستاهای استان کرمان تقدیم ملت ایران و جهان اسلام کرد، اظهار کرد: اولین تعریف سردار ملی این است که همه ملت ایران یکپارچه به او عشق می ورزیدند و یکپارچه دوست داشتند که او باشند و دوست داشتند که همه را مثل او ببینند.

 

 

وی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی لقب سردار ملی گرفت که لقب بزرگی است که خداوند به برکت اخلاص، شهامت، شجاعت، فداکاری، مردمداری، ولایتمداری، ایثار به تمام معنا، مبارزه مداوم و توأم با صفا و صمیمت را به او عطا کرد.

 

 

سردار شریف خاطر نشان کرد: جاذبه این سردار در حد اعلاء بود؛ مکتب سلیمانی در امتداد مکتب امام(ره)، مقام معظم رهبری و در امتداد مکتب سید و سالار شهیدان و در امتداد مکتب اهل بیت(ع) است و این افتخار کمی برای مردم کرمان نیست.

 

 

وی با بیان اینکه خداوند یک عطر و بویی و طعمی به کاریزمای شخصیتی حاج قاسم داد که هرگز سراغ نداریم، گفت: این از نوع بیانی که مقام معظم رهبری راجع به این شهید داشت، قابل فهم است که چه جایگاه رفیعی این شهید بزرگوار داشت.

 

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم ما او را در خط جبهه، مقاومت، رزمندگان، در خاکریزها و ... زیاد دیدند اما روح لطیف و عرفانی، شخصیت انسان ساز و جاذب شهید سلیمانی کم گفته و کمتر دیده شده است و برای تبیین مکتب حاج قاسم باید به این ابعاد و گفتمان بپردازیم که فرزندان ایران اسلامی و امت اسلامی این شهید را الگوی خود قرار دهند.

 

 

وی افزود: شاید ما در دوارن دفاع مقدس فرماندهان زیادی مانند حاج قاسم داشتیم؛ مانند شهید باکری، همت، خرازی و ... که در آن دوران به شهادت رسیدند اما چه شد که خداوند متعال به حاج قاسم عمر طولانی تری داد؟ برداشت من این است که خداوند به ما یک میدان و فرصت داد که 50 میلیون جمعیت نسل جدید کشور که دوران دفاع مقدس  را از نزدیک ندیدند و لمس نکردند، با یکی از تربیت یافتگان و فارغ التحصیلان دانشگاه دفاع مقدس روبرو شوند و بتوانند او را الگوی خود قرار دهند.

 

 

سردار شریف گفت: همه ما می دانستیم که حاج قاسم محبوبیت زیادی در بین مردم ایران و کشور اسلامی دارد اما این عمق ارادت و علاقه مردم به این شهید عزیز را باورمان نمی شد که چندین میلیون نفر جمعیت در مراسم تشییع این شهید حضور یافت که مقام معظم رهبری از آن به عنوان یوم الله نام بردند.

 

 

وی با بیان اینکه این حضور میلیونی با پیام نرم افزاری قدرتمندی که در درون خود داشت آمریکایی ها را به وحشت انداخت، بیان کرد: اگر آن حضور انبوه مردم نبود، بعد از حمله به عین الاسد و هجوم به پایگاه آمریکایی ها در عراق، حتماً با واکنش آمریکایی ها مواجه می شدیم اما آن ها، این حضور جمعیت و پشتیبانی جمعیت را از مقام معظم رهبری که چنین شاگردی را تربیت کرده و پرورش داده، دیدند و اوج این محبوبیت را لمس و اقتدار سپاه را برای پشتیبانی این ملت فهیم استشمام کردند که جرأت نکردند دست به اقدامی بزنند هرچند اعلام کردند 52 نقطه را می زنیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد؛ این عظمت این شهید بزرگوار و ارادت ملت ما به او بود.

 

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در 10 سال گذشته بیشترین سردار سپاه که مورد هجمه رسانه ای دشمن بوده، سردار سلیمانی است و از طرفی کمترین پردازش رسانه ای رسمی ما در داخل کشور در بین سرداران معروف مربوط به ایشان بوده و یاد نداریم که ایشان در نشست خبری و گفتگوی رسانه ای حضور داشته باشند.

 

 

وی ادامه داد: این جا باید مردم ایران را تحسین کرد که چگونه سره را از ناسره تشخیص می دهند و آنجا که امام(ره) می فرمایند «ملت ایران یا ملت ما، از ملت عهد رسول الله بهتر بودند» یک نمونه آن را اینجا حس کرده و می بینیم.

 

 

سردار شریف پیوند وثیق حاج قاسم با مردم و پاسخ مردم در تشییع جنازه و مراسم سردار را مورد اشاره قرار داد و با ابراز تأسف از اینکه امسال با شرایط کرونایی در کشور مواجه شدیم که اگر نبود تدارک زیادی برای حضور مردم و مراسم امروز در کرمان دیده بودیم؛ گفت: عاشقان زیادی در داخل و خارج کشور مشتاق هستند که آرامگاه ایشان را زیارت کنند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: مردم کرمان شما صاحب یک سرمایه معنوی بزرگ شده اید و مزار حاج قاسم حرمی برای کرمان است و شما در جوار یک حرم زندگی می کنید و وظایف کسانی که در جوار حرم هستند و زندگی می کنند با دیگران متفاوت است.

 

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شما همجوار کسی هستید که حرم ها را امن نگه داشت و اجازه نداد دست خباثت آلود داعشی ها و امثال آن به این حرم های مقدس برسد و شرایط و جایگاه کرمان بسیار متفاوت تر از گذشته است و رسالت مردم کرمان، رسانه های استان، علما و روحانیون و فرزندان این سرزمین دوچندان است که اولاً مکتب حاج قاسم را ترویج کنند و دوماً به گونه ای باشند که با برطرف شدن شرایط کرونایی، میزبان خیل مهمانان و زوار آرامگاه این شهید سرافراز باشند.

 

 

وی گفت: شاید برای ما این سوال مطرح باشد که چه شد آمریکایی ها در این مقطع سردار سلیمانی را به شهادت رساندند؟ امریکایی ها هرگز مایل نبودند که سردار سلیمانی در اوج این اقتدار غیرقابل انکار به شهادت برسد و تبدیل به یک قهرمان ملی بشود بنابراین در 10 سال گذشته خط رسانه ای دشمن این بود که چهره نورانی این شهید را تخریب کند و گزاره های متعددی را در دستور کار قرار دادند تا این شخصیت را زیر سوال ببرند و در یکی از گزاره هایشان می گفتند منابع ایران در سوریه و لبنان و ... هزینه می شود و سردار سلیمانی این کار را می کند و دنباله های داخلی آن ها هم با جهالت و یا با شیطنت این حرف را تکرار می کردند.

 

 

سردار شریف اظهار کرد: ادامه داد: یک استراتژی هدفمند توسط آمریکایی ها، صیهونیست ها و سعودی ها و ... این بود که شخصیت سردار سلیمانی، سپاه و پایبندان قرص و محکم رهبر انقلاب را در بین افکار عمومی تخریب کنند و خیلی تلاش کردند و امیدوار بودند به اینکه فشار حداکثری مردم را به خیابان بکشد و چهره سپاه و سردار سلیمانی را تخریب کنند اما خداوند اراده دیگری کرده بود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: تجزیه کشورهای اسلامی، دولت سازی همراه با آمریکا در این کشورها، ایجاد حاشیه امن برای رژیم صیهونیستی و چپاول و غارت منابع نفتی و ثروت های منطقه چهار پایه اهداف اصلی آمریکا بود که در سه موضوع اول آمریکایی ها به طور کامل شکست خوردند و شهید سلیمانی جبهه ای را فرماندهی کرد که سه هدف و استراتژی آمریکا را با شکست مواجه کرد.

 

 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن ها از سلیمانی به خاطر این عصبانی بودند که نه تنها سه استراتژی را باطل کرد بلکه یک کار بزرگتری کرد که آمریکایی ها، صیهونیست ها، سعودی ها و اماراتی ها احساس کردند که فصل زدن سلیمانی است و آن کار، ایجاد تشکل نیروهای قدرتمندی از کشورهای اسلامی بود که برای اولین بار است که در 200 سال اخیر مسلمانان با ملیت های مختلف در جبهه واحد علیه دشمن مشترک می جنگند.

 

 

وی ادامه داد: ایران، افغانستان، پاکستان، لبنان و ... در صفی واحد و به فرماندهی واحد و برای هدفی واحد جنگیدند و این قدرت سازی ها بود که آمریکا را به وحشت انداخت و امروز حشدالشعبی در عراق تعیین کننده است و نمی توانند آن را نادیده بگیرند و این برای دولت سازی همراهی با آمریکا کار را مشکل کرده و حضور جیش الوطنی در سوریه برای آمریکا و اسرائیل کار را سخت کرده و وجود لشکر فاطمیون از رزمندگان شجاع و با انگیزه برای طرح های آمریکایی ها ایجاد مشکل کرده است.

 

 

سردار شریف افزود: امروز حزب الله فوق العاده توانمند تر شده و گروه های مبارز فلسطینی گروه های مبارزه قبلی نیستند و حرفی از مذاکره در بین فلسطینی ها وجود ندارد و این محصول کار سلیمانی است که در سایه تدابیر مقام معظم رهبری انجام شد و آمریکایی ها و صیهونیست ها دچار وحشت شدند و این واقعیت ها، کابوس آمریکایی ها است.

 

 

وی با افزودن اینکه قبل از اینکه موشک های سپاه در عین الاسد فرود بیاید و ضربه مغزی به سربازان آمریکایی وارد شود، حاج قاسم چندین مرحله تیم آمریکایی ها، صیهونیست ها و ترامپ را ضربه مغزی کرده بود و آن ها کلافه شده بودند؛ اظهار کرد: همه این ها را به برکت اخلاص این شهید بزرگوار و همرزمانش و دعای خیر، صبر و استقامت این ملت داریم.

 

 

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ما باید نسبت به معرفی سردار صادقانه حرف بزنیم و آنچه که بود را بیان کنیم؛ سردار سلیمانی خود را سرباز مقام معظم رهبری می دانست و اگر حمایت، تدابیر، راهنمایی و تشویق مقام معظم رهبری نبود، هرگز قاسم سلیمانی، قاسم سلیمانی به مفهوم امروزی نمی شد و این چیزی است که خود سردار می گوید.

 

 

وی با تصریح به این مطلب که مقام معظم رهبری است که به سردار سلیمانی و سلیمانی ها میدان می دهد که بدرخشند و دیدید که در نماز این شهید ایشان با این سرباز مکلف خود در میدان چگونه خداحافظی کرد؛ به بیان خاطره ای از سردار سلیمانی پرداخت و گفت: چند ماه قبل از شهادت سردار، ملاقاتی با ایشان داشتم و به من گفت «شریف، هر زمان شنیدی من کاندیدای ریاست جمهوری شدم بدون اینکه با من تماس بگیری خودت محکم به عنوان سخنگوی سپاه بگو هرگز و هرگز قاسم سلیمانی به این موضوعات نمی اندیشد».

 

 

سردار شریف ادامه داد: وقتی کسی نگاهش به دنیا این باشد، خداوند هم به او عزت می دهد و محبوب قلوب یک ملت می شود و ملتی سراز پای نشناخته زیر تابوت او می آیند و امروز هم می بینید در فضای مجازی و رسمی هیچ کسی نیست که ایشان را بزرگ نپندارد و آرزو نکند که فرزندش مانند ایشان باشد.

 

 

وی در پایان گفت: وظیفه و رسالت ما این است که دلایل این محبوبیت و میزان ارزشمندی و چرایی موفقیت سردار سلیمانی را که چیزی نیست به جز اعتقادات عمیق ایشان به مبانی دینی و تکالیف دینی را تشریح و تبیین کنیم.

 

 

به گزارش شبستان؛ در این مراسم از خانواده شهدای رسانه استان کرمان تجلیل و از آثار کمیته رسانه و تولیدات فرهنگی هنری در راستای ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی و پوستر جشنواره ابوذر رونمایی شد.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سپاه ثارالله سردار شریف سخنگوی سپاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی مقام معظم رهبری آمریکایی ها سردار سلیمانی صیهونیست ها سردار شریف مردم کرمان عین الاسد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس