Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل ازفارس، علیرضا زالی،رییس ستاد مقابله با کرونا  کرونا در کلانشهر تهران در نامه‌ای خطاب به تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت خواستار افزایش دریافتی نیروهای شرکتی شد.

در این نامه آمده است:ضمن تقدیر و تشکر از جناب عالی و همه دست اندرکاران مدیریتی وزارت متبوع و سازمان‌های بالادستی دخیل در (توسعه  روش‌های جبران خدمت) کارکنان جان بر کف، خدوم و مساعی نظام سلامت خصوصا عزیزان موثر بر تصویب و اجرای افزایش اخیر فوق العاده ویژه که قطعا بر روحیه همسنگران خسته از مبارزه با پاندمی کووید ۱۹ تاثیر بسزایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استحضار می‌رساند در حالی که این افزایش فوق العاده ویژه، دامنه مشمول گسترده‌ای حتی تا کارکنان طرحی و متعهدین خدمت دارد، ولی متاسفانه کارکنان شرکتی که از قضا غالبا از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد هستند را شامل نمی شود.

لذا ضمن قدردانی مجدد از همه مساعدت‌های حضرت عالی، خواهشمند است در صورت صلاحدید تمهیدات لازم در خصوص تکمیل دامنه شمول این اقدام خیرخواهانه دولت به همکاران عزیز شرکتی نیز به عمل آید.

روند شیوع و مقابله با کرونا در تهران

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران:طی٢۴ساعت گذشته، متاسفانه ٢٩ بیمار در پایتخت با تشخیص قطعی کرونا جان باختند.

حجم ویدیو: 1.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50 دانلود ویدیو پربیننده ترین توقیف موتور سنگین ۱۴۰۰سی.سی +عکس دیدار خصوصی خانواده سردار سلیمانی با رهبر انقلاب +عکس تکلیف تعطیلی تهران قبل از ظهر شنبه تعیین می‌شود آیت‌‎الله مصباح یزدی دار فانی را وداع گفت میلیونر کوچک دنیای مجازی +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علیرضا زالی سیدکامل تقوی نژاد ویروس کرونا ستاد مبارزه با کرونا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای گشت ارشاد در تهران ۴۰ سال پیش!/ عکس

به گزارش خبرآنلاین از اطلاعات آنلاین، حسین طاهری، استاندار وقت تهران در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای از آغاز به کار گشت‌های مبارزه به منکرات در سطح شهر تهران خبر داد. این اولین بار در تاریخ بعد از انقلاب است که نیروهای انتظامی در زمینه حجاب و پوشش شهروندان دست به کار می‌شوند. خبر را به نقل از روزنامه اطلاعات ۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۳ بخوانید و عکسی از خودروهای ستاد مبارزه با منکرات در همان سال تماشا کنید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902659

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی/مبالغ دریافتی کجا هزینه می‌شود؟
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • خودروهای گشت ارشاد در تهران ۴۰ سال پیش!/ عکس