Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضایی گفت: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در مسجد «الرجا» شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در مسجد «الرجا» شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در مسجد «الرجا» افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام قهرمانی بود که مراسم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم، حجت الاسلام «احسان قهرمانی» با اشاره به اینکه خداوند در شب معراج به پیامبر (ص) فرمودند: «زندگی شیرین چهار ویژگی دارد، یکی از آن موارد این بود که انسان از یاد خدا غافل نشود.»، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز، از انسان هایی بودند که لحظه ای از یاد خدا غافل نشدند و همه امورات را در مسیر رضای خدا انجام می داد.

استاد حوزه علمیه و معاون آموزش حوزه علمیه «منصوریه» شیراز تاکید کرد: سردار سلیمانی همیشه خود را سرباز ولایت می دانست و خدمت به ایتام، خانواده های شهدا و نیازمندان را در راس کارها قرار می داد.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی اگر با شهادت خود، انقلابی ایجاد کرد و عزیز دلها ماند و به دلیل توجه به یاد خدا و اطاعت از فرامین الهی و ولایت فقیه بود. افزود: ما باید راه این شهید عزیز را ادامه دهیم و اجازه ندهیم دشمن با مکر و حیله در ما نفوذ کند.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی در فارس شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی کانون های مساجد فارس شیراز شهید حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی حجت الاسلام برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در روز شهادت امام صادق (ع)میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمود مهدوی‌فرد در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شده است. وی با اشاره به اینکه تولیت شهدای گمنام به عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: در روز شهادت امام صادق (ع) میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: تا سال ۱۴۰۲ در مجموع پیکر ۳۲۲ شهید گمنام در ۱۴۵ یادمان در استان خاکسپاری و ۲۳۱ درخواست عمومی نیز جهت تدفین شهید گمنام دریافت شده است. کد خبر 748575

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم