Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول از مجروح شدن یکی از دوستداران محیط زیست توسط شکارچیان متخلف خبر داد.

رضا قپانچی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دو سه روز پیش در یکی از روستاهای بخش چغامیش دزفول چند نفر شبانه قصد شکار گنجشکان و کبوتران را با تفنگ بادی داشتند که یک دوستدار طبیعت مانع انجام این کار از سوی آن‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مقابل، این شکارچیان با اسلحه بادی این دوستدار محیط زیست را مورد هدف گلوله قرار دادند که یک تیر به پا و یک تیر به سینه وی اصابت کرد.

قپانچی‌پور با اشاره به عیادت از این دوستدار طبیعت در بیمارستان، بیان کرد: حال وی مساعد است اما همچنان در بیمارستان تحت نظر است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول گفت: اقدامات قضایی در حال انجام است و ضاربان این فرد، شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان محیط زیست شکارچی متخلف دوستدار محیط زیست محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته

همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی ( ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خردادماه ) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به‌صورت رایگان امکان پذیر شد.

به گزارش ایسنا موزه‌های تاریخ طبیعی به عنوان یکی از متفاوت‌ترین موزه‌ها، نشان دهنده تاریخ جهان آفرینش و طبیعت و محل نگهداری بسیاری از گونه‌های جانوری و گیاهی هستند.

موزه تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با ذخیره بیش از ۹۰۰ نمونه از اجزای مختلف تنوع زیستی شامل جانوران، گیاهان، سنگ،کانی و فسیل در کنار نمایش تنوع زیستی پنج قاره به تفکیک، گنجینه بسیار با ارزشی برای تنوع زیستی ایران و جهان به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علاقه‌مندان و مراکز آموزشی می‌توانند از ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۹ به آدرس بزرگراه همت شرق، بین اتوبان یادگار امام و شیخ فضل الله، پارک طبیعت پردیسان مراجعه و به رایگان از موزه تنوع زیستی بازدید کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • باید از برگزاری تورهایی که مسئولیتی در قبال حفاظت از طبیعت ندارند، جلوگیری شود
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند