Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان گوهری راد شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: هزار و ۸۵۰ دانش‌آموز با نیازهای خاص و ویژه در گلستان وجود دارد که در ۳۱ مرکز آموزشی تحصیل می کنند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و آموزش غیرحضوری، افزود: ۶۵۰ نفر از این دانش آموزان فاقد گوشی و اینترنت بوده و امکان ادامه تحصیل با استفاده از سامانه شاد نداشتند لذا همکاران فرهنگی درسنامه های آموزشی را تهیه و در بین این دانش آموزان توزیع کردند تا آموزش با کمک والدین ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوهری راد بیان کرد: اما برای ۹۵ نفر از این دانش آموزان به دلیل آنکه والدینشان نمی توانند آنها را در آموزش با درسنامه همراهی کنند، آموزش حضوری در نظر گرفته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: این دانش آموزان به صورت سه نفر در کلاس با رعایت پروتکل ها در ۳۱ مرکز آموزشی آموزش حضوری خواهند داشت.

غیرحضوری بودن امتحانات نیمسال اول در مدارس گلستان

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص امتحانات نیمسال اول دانش آموزان گفت: امتحانات نیمسال اول فقط برای پایه دوازدهم که نهایی است با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری انجام می شود.

گوهری راد افزود: در تعداد اندکی از روستاها که مشکل اینترنت دارند در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی امتحانات حضوری خواهد بود.

وی بیان کرد: اگر دانش آموزی از طریق شبکه شاد و یا روش غیرحضوری که مدرسه تعیین می کند موفق به شرکت در امتحانات نشود، نمره امتحانات نوبت اول بر اساس سابقه تحصیلی وی در ماههای گذشته تعیین خواهد شد.

کد خبر 5111263

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل آموزش و پرورش گلستان دانش آموزان ویروس کرونا قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم 9 دی آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا شهرستان کرج جبهه مقاومت عکس استانها گرگان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، افتتاح پیش دبستانی و دبستان بانو پروین گرجستانی با حضور جمعی از خیرین و مسئولان استانی در منطقه رضویه افتتاح شد.

آذر رشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح پیش دبستانی و دبستان بانو پروین گرجستانی گفت: پیش دبستانی و دبستان بانو پروین گرجستانی از این جهت یک مدرسه استثنایی است که دانش اموزان آن استعداد‌های نهفته استثنا دارند و این استعداد‌های نهفته باعث استثنا شدن آن‌ها شده است که اگر این استعداد‌ها به شکوفایی برسد این عزیزان جزو برترین دانش اموزان خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه همه دانش آموزان حق ادامه تحصیل دارند افزود: باید تلاش کنیم دانش آموز بانیاز ویژه‌ای به خصوص در مناطق محروم و روستایی از تحصیل بازنماند.

رشیدی  گفت: این آموزشگاه، دومین آموزشگاهی است که در منطقه رضویه افتتاح شده و خدا را شاکریم که از مهر سال آینده دانش آموزان بانیاز‌های ویژه با آموزش‌های خاص و معلمان متخصص در این منطقه ادامه تحصیل خواهند داد.

این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر و با زیربنای ۲۵۰ متر مربع به ارزش سه میلیارد تومان با مشارکت نیک اندیش ارجمند بانو پروین گرجستانی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث شد.

زمین اموزشگاه توسط علی جان مقیمی به اداره آموزش و پرورش استثنایی اهدا شده بود.

دیگر خبرها

  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت