Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر تسهیل تولید، صنایع و معادن منطقه آزاد ماکو از آزادسازی محدوده ها و پهنه های اکتشافی مندرج در سامانه کاداستر و امکان ثبت محدوده های معدنی توسط کلیه متقاضیان در منطقه آزاد ماکو خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از گروه تولیدات رسانه سازمان منطقه آزاد ماکو؛ آرش یوسف زاده افزود: نظر به موافقت مقام عالی وزارت و رئیس شورای عالی معادن بر اساس دستورالعمل شماره 180387/60 مورخ 99/7/22 محدوده های معدنی مشمول آزادسازی طی برنامه ریزی زمان بندی، برای منطقه آزاد ماکو 12 بهمن ماه راس ساعت 10 صبح، امکان ثبت برای متقاضیان در سامانه کاداستر میسر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به مهلت ارائه گزارش پهنه ها تا 22 دی ماه 99 متعاقبا پهنه های مشمول متناسب با آزادسازی محدوده ها اعلام می شود.
یوسف زاده با بیان اینکه 12 بهمن 99 زمان آزاد سازی محدوده های معدنی منطقه آزاد ماکو است ادامه داد: به منظور تسهیل در ثبت محدوده­ های معدنی و جلوگیری از بلوکه ماندن محدوده ­های اکتشافی–معدنی ابطالی واجد شرایط موجود بر روی سامانه کاداستر معادن، آزادسازی محدوده ­های مزبور در منطقه آزاد ماکو در ساعت 10 صبح روز یک ­شنبه مورخ 99/11/12 برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است متقاضیان ثبت محدوده­های معدنی می­توانند نسبت به تکمیل فرم خودارزیابی الکترونیکی از طریق سامانه کاداستر و اخذ گواهی صلاحیت فنی و مالی جدید و یا انتقال اطلاعات گواهی­های صلاحیت فنی و مالی معتبر قبلی خود به سامانه کاداستر از طریق مراجعه به سازمان­های نظام مهندسی معدن اطمینان حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محدوده های معدنی آزادسازی محدوده منطقه آزاد ماکو سامانه کاداستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی