Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی در توییتر نوشت که در پی قانونی که مجلس ایران اخیرا تصویب کرد، تصمیم تهران برای آغاز غنی‌سازی 20 درصد قابل پیش‌بینی بود.
به گزارش خرداد به نقل از فارس، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی در توییتر تصمیم ایران برای آغاز غنی‌سازی 20 درصد را قابل پیش‌بینی توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این پیام توییتری نوشت: «تصمیم تهران برای آغاز غنی‌سازی 20 درصد اورانیوم به خصوص در سایه ضرورت قانونی که اخیرا در پارلمان ایران تصویب شد کاملا قابل پیش‌بینی بود. تنها سوال این است که چنین اقدامی در شرایط فعلی چقدر به موقع است.»
روزنامه وال‌استریت ژورنال دیروز خبر داد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به شورای حکام اطلاع داد که ایران در تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۱ دی ۱۳۹۹) نامه‌ای ارسال کرده و در آن از قصد خود برای تولید اورانیوم غنی شده ۲۰ درصد در فردو را در راستای طرح مجلس ایران اعلام کرده است.
خبرنگار وال‌استریت ژورنال ادامه داد که ایران اعلام نکرده که چه زمانی غنی‌سازی ۲۰ درصد را آغاز خواهد کرد و همچنین در این نامه اعلام شده که ایران تا ۲۰ درصد غنی سازی خواهد کرد و معلوم نیست که این بدان معناست که آیا غنی سازی اورانیوم را به ۲۰ درصد یا کمتر از آن می‌رساند. برچسب ها: مجلس ایران ، غنی‌سازی ۲۰ درصد

منبع: خرداد

کلیدواژه: مجلس ایران غنی سازی ۲۰ درصد برای آغاز غنی سازی قابل پیش بینی مجلس ایران ۲۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند

به دلیل عملکرد ضعیف در دیدارهای قبلی، یورگن کلوپ تصمیم گرفت تیمش را دستخوش تغییر کند. 

طرفداری | با تصمیم یورگن کلوپ، محمد صلاح و داروین نونیز دیدار با وست هم را از روی نیمکت شروع می کنند. این دو بازیکن با سه گل در هفت بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس به دلیل تمام کنندگی ضعیفشان مورد انتقاد قرار گرفته اند. عملکردی که در در بازی های اخیر چند بار تکرار شد و در جریان شکست 0-2 مقابل اورتون به بدترین حالت ممکن رسید.

هاروی الیوت و کودی خاکپو به جای این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی قرمزها قرار گرفتند و همراه با لوئیس دیاز، خط حمله سه نفره تیم کلوپ را می سازند. خاکپو دیدار با اورتون را به دلیل تولد فرزندش از دست داده بود. جرل کونسا، رایان خرافبنرخ و واتارو اندو هم به ترتیب در ترکیب اصلی، جانشین ابراهیما کوناته، کرتیس جونز و دومینیک سوبوسلای شدند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا