Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت : زمانی که تیم شفر در هر بازی ۶۰۰ پاس می داد و زیبا فوتبال بازی می کرد تیم قهرمان نشد. نباید دنبال فوتبال زیبا باشیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن طاهری در مورد پیروزی ۲-۱ استقلال برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت:

همانطور که پیش بینی می کردیم استقلال آرام آرام به روزهای خوب خود می رسد و دور از ذهن نبود که از یک جایی بردهای این تیم شروع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با گل گهر حساسیت بالایی داشت و استقلال خوشبختانه توانست بازی را ببرد و امیدوارم هواداران بردهای بیشتری از تیم ببینند و تیم در نهایت قهرمان لیگ شود

او در مورد انتقاداتی که از محمود فکری برای سبک بازی استقلال مطرح می شود خاطرنشان کرد:

زمانی که تیم شفر در هر بازی ۶۰۰ پاس می داد و زیبا فوتبال بازی می کرد تیم قهرمان نشد. نباید دنبال فوتبال زیبا باشیم. فوتبال زیبا، خوب است و تماشاگر لذت می برد اما هواداران استقلال دنبال قهرمانی هستند و استقلال سال هاست که قهرمان لیگ برتر نشده است. من معتقدم سه امتیازها مهم است و فوتبال زیبا در ذهن کسی نمی ماند و همه قهرمانی ها را به خاطر می سپارند.

طاهری در مورد فضای مجازی و کنار گذاشته شدن هروویه میلیچ از تمرینات استقلال توسط فکری گفت:

اعتقاد دارم فضای مجازی در سالهای اخیر به فوتبال ما لطمه زده است. اگر میلیچ توجیه شده باشد که نباید این کار را انجام بدهد و پست گذاشته باشد به نظرم فکری تصمیم بسیار خوب و قاطعانه ای گرفته است. اگر توجیه نشده و مترجم به او خوب توضیح نداده و او این کار را کرده است جا دارد فکری، میلیچ را ببخشد زیرا محمد نادری هم مصدوم است و تیم به او نیاز دارد. اما اگر توجیه بوده و این اتفاق رخ داده این تصمیم انضباطی فکری به کل تیم کمک می کند.

مربی اسبق استقلال در مورد بازی استقلال برابر آلومینیوم اراک بیان کرد:

بازی های آلومینیوم اراک را دیده ام. تیم چغر و خوبی است اما مطمئنم که در مقابل مهاجمان استقلال نمی تواند دوام بیاورند. آرزو دارم استقلال این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد چون با برد در این بازی صدرنشین می ماند و خودش را برای دربی آماده می کند.

او در مورد دربی هم تصریح کرد:

دربی بازی است که قابل پیش بینی نیست. این بازی تحت تاثیر شرایطی است که نمی شود آن را پیش بینی کرد و هر دو تیم نقاط ضعفی دارند که می شود آن را شناسایی کرد.

طاهری در پایان در مورد خرید های این فصل استقلال و درخشش رشید مظاهری درون دروازه استقلال اظهار داشت:

بازیکن هایی که خوب هستند به استقلال می آیند و رشید مظاهری هم سر آمد همه آنها بوده است مخصوصا در بازی آخر. او یکی از بهترین دروازه بان های ایران است البته نباید از زحمات حسین حسینی هم چشم پوشی کنیم او روزهای خوبی با استقلال داشته است.

در همین رابطه بخوانید:

۱- عاملی که احتمال باخت استقلال در دربی را بیشتر می کند

۲- محمود فکری جانشین میلیچ را در ترکیب استقلال انتخاب کرد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمود فکری دربی استقلال بیژن طاهری دربی دیدار استقلال و گل گهر شهرآورد پایتخت محمود فکری وینفرد شفر فوتبال زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

تماشاگران تیم تراکتور تبریز علیه مربی و بازیکن تیم استقلال شعار دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز به میدان رفته است، در ورزشگاه یادگار امام (ره) حاضر شده است تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند.

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

هواداران تراکتور با مشاهده وی، شروع به تشویق بازیکن سابق تیم خود کردند.

تماشاگران تیم تراکتور تبریز شعارهایی علیه مهدی هاشمی‌نسب و پیمان بابایی مربی و بازیکن تیم استقلال سر دادند. بابایی سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد.

هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند و در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان، استاد محمد حسین شهریار و شهید مهدی باکری را به نمایش درآوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد