Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@13:04:44 GMT

ولایی بودن رمز مشترک شخصیت های انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۶۱۳۷

ولایی بودن رمز مشترک شخصیت های انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید رحیم توکل رمز توفیقات شخصیت‌های ممتاز کشورمان را تدین، ولایتمداری و ایستادگی آنان در اجرای ارزش‌های انقلاب اسلامی توصیف کرد، سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند شهید فخری‌زاده و ارتحال حضرت علامه آیت‌الله مصباح یزدی را گرامی داشت.

وی با انتشار اطلاعیه‌ای، ضمن تسلیت این فقدان‌ها، رمز توفیقات شخصیت‌های ممتاز انقلاب اسلامی را در اقدامات آنان که منتج به شادی دل مردم و شکست و زبونی نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا دانست و تصریح کرد: سوگ و حزن سالگرد شهید والامقام، سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهلم دانشمند هسته‌ای شهید، دکتر فخری زاده آن هم در ایام اندوهبار فاطمیه آنگاه تشدید شد که خبر ارتحال جانسوز فقیهی متاله، فیلسوفی صاحب نظر، انقلابی خستگی ناپذیر حضرت آیت الله مصباح یزدی دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن عالم ربانی، عمر با برکت خود را در راه نشر اسلام، تربیت شاگردانی برجسته و تحقیق و پژوهش صرف کرد و در جهت مطالبات بصیرتی مقام عظمای ولایت، پرچمدار این جنبش گردید و مؤسسه فاخر امام خمینی (ره) صدقه جاریه آن علامه شهیر شد.

آیت الله توکل ادامه داد: ویژگی تاریخی ملت ایران، الگوسازی بزرگان و فرزندان شایسته خود برای تکثیر برکات آنهاست و وجه مشترک برجستگی شخصیت‌های ممتاز کشورمان، تدین، ولایتمداری و ایستادگی بر ارزش‌های انسانی و اسلامی است، که رمز توفیقات آنان در شادی دل مردم و شکست و ذبونی دشمنان، به ویژه شیطان بزرگ آمریکا در همین ویژگی مشترک است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: نام و یاد شخصیت‌هایی همچون: حضرت علامه آیت الله مصباح یزدی با وجود مؤسسه امام خمینی (ره)، سردار شهید قاسم سلیمانی با مکتب حاج قاسم برای همیشه جهان اسلام باقی خواهد ماند تا نمایاننده مسیر رستگاری و سعادت نسل کنونی و آینده این سرزمین مقدس باشد.

وی فقدان این نخبگان موفق طریق ولایت و خدمت را بر عموم ملل آزاده جهان و ایران، بر حضرت ولی عصر (عج) و نایب شایسته ایشان مقام معظم رهبری و خانواده گرانقدر و رهروان صدیق این رادمردان تعزیت و تسلیت گفت.

کد خبر 5111298

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مجلس خبرگان رهبری آیت الله مصباح یزدی قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم 9 دی آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا شهرستان کرج عکس استانها جبهه مقاومت گرگان آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم یادواره شهدای گمنام به مناسبت سالگرد تدفین پنج شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد.

این آیین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و تجدیدمیثاق با آرمان‌های والای آنان، در جوار یادمان این شهدا با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و جمعی از مسئولان شهرستان در محوطه دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سخنرانان به تبیین مقام شامخ شهدا و ایثارگری‌های آنان در راه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: هرکجا مجالس شهدا برگزار می‌شود یقین بدانید میدان مقدس و اطهر فاطمه زهرا(س) خواهد بود.

فرهاد بابلی با بیان اینکه اخلاص یکی از ویژگی‌های شهداست، بیان کرد: اگر علم و دانش وجود داشته باشد، اما اخلاص در عمل نباشد، کمترین فایده را دارد و این اخلاص ویژگی شهیدان بود.

وی، جنگ تحمیلی را بزرگ‌ترین راهکار استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در آن مقطع زمانی شرق و غرب عالم دست به دست هم داده و صدام را کاملاً تجهیز کردند تا به کشور ما حمله کنند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف استکبار از تمام این اقدامات اول شکست انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی بود، البته اهداف دیگری مانند از بین بردن تمامیت ارضی ایران هم داشتند و مرز‌های دریایی و خاکی ما را مورد هجمه قرار دادند، اما هرگز نتوانستند ذره‌ای از این خاک را تصاحب کنند.

در پایان این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد با اهدای گل و عطر افشانی مزار پنج شهید آرمیده در این یادمان بار دیگر یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • دانش‌آموزان باید بدانند چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه