Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی از مردم و جامعه روحانیت خواست در مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در مشهد شرکت کنند.



وی روز شنبه در پیام خود افزود: رحلت جانگداز علامه عالی مقام حضرت آیت‌الله مصباح یزدی حوزه‌های علمیه و مردم متدین و انقلابی را داغدار ساخت.



وی گفت: به اطلاع علمای اعلام و فضلای محترم حوزه علمیه خراسان می‌رسد پیکر پاک و مطهر ایشان جهت طواف در مضجع شریف ثامن‌الحجج (ع) به مشهد منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به افتخار این استان به نمایندگی آن فقید سعید از سوی مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، به منظور تکریم و وداع با پیکر مطهر ایشان به وسیله موکلین ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه در صحن جامع حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) حضور به هم رسانید.



آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به دلیل بیماری، عصر جمعه ۱۲ دی ماه در ۸۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.



در پی درگذشت این عالم فقید، رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهوری و دیگر مسوولان نظام پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کرده‌اند.




منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، علم الهدی ، مصباح یزدی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علم الهدی مصباح یزدی انتخابات 1400 مصباح یزدی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش مشرق، معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» از ورامین با عضویت بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سال ۱۳۶۴ در عملیات «والفجر ۹»، در منطقه «چوارته» به شهادت رسید.

عکس/ مراسم تشییع پیکر معلم

دیگر خبرها

  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند