Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی٬ ۷۲ دیگ غذا به همت خادمین هیئت حسین جان(ع) و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بجنورد پخت و در مناطق حاشیه شهر و روستاهای کم برخوردار٬ توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ همزمان با نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی٬ 72 دیگ غذا به همت خادمین هیئت حسین جان(ع) و ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بجنورد پخت و در مناطق حاشیه شهر و روستاهای کم برخوردار٬ توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه گیلان در امور بسیج: تقویت روحیه تبری در جامعه از ویژگی‌های شهادت حاج قاسم استآیت‌الله خاتمی: پایبندی حاج قاسم به اصول اخلاقی وی را به این جایگاه متعالی رساندهجر حبیب|راهبرد و استراتژی‌های شهید سلیمانی برای جهان اسلام/ اقدامات حاج قاسم برای بهتر شدن وضعیت مسلمان

انتهای پیام/311/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد برگزار می‌شود

حجت الاسلام مهدی براتیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مراسم دسته‌روی و عزاداری شیخ الائمه امام جعفرصادق (ع) در بجنورد برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این دسته روی از ساعت ۹ صبح روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از میدان شهید بجنورد به سمت آستان مقدس امام‌زاده سید عباس (ع) برگزار می‌شود.

کد خبر 6094859

دیگر خبرها

  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد برگزار می‌شود
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی