Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به آماده باش و پوشش امدادی مراسم اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در محل گلزار شهدای کرمان و سراسر استان، گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان به ۲۱ نفر خدمات امدادی و سرپایی در محل گلزار شهدای کرمان ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به حضور روزانه ۵۰ نیروی امدادی در محل گلزار شهدای کرمان در طی برگزاری مراسمات مذهبی افزود: ۶ پست و پایگاه موقت امدادی و خودرو‌های امدادی آمبولانس در محل گلزار شهدای کرمان مستقر و همچنین یک فروند بالگرد نیز برای انتقال و امدادرسانی ضروری در استان در آماده باش کامل است.

فلاح بیان کرد: طی ایام سوگواری و مراسم سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۲۵ پایگاه امدادی در سراسر استان کرمان نیز، برای امدادرسانی در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر آماده باش محل گلزار شهدای کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران که با همراهی فرماندهان سپاه، بنیاد شهید، مدیریت شهری، امور ایثارگران منطقه ١۴ همچنین جمعی از خانواده شهدا برگزار شد.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم بزرگداشت، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی ایران در سوریه را محکوم و اظهار داشت: این شهدا میدان جهاد را برگزیده‌اند و به آنچه در جستجوی آن بودند نائل شدند.

سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق که به شهادت تعدادی از فرماندهان و اعضای سپاه در سوریه انجامید، تاکید کرد: ما هشدار می‌دهیم هیچ عملی از هیچ دشمنی در مورد نظام مقدس ما بدون پاسخ نخواهد ماند و هنر ملت ایران شکستن قدرت امپراطوری‌ها و اثبات پیروزی حقیقت ایمان است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب احیای مجدد عظمت اسلام در عصر حاضر و نجات امت اسلام از بردگی طاغوت بود، عنوان کرد: قتال در راه مظلومان مسلمانی که تحت سیطره اشرار عالم قرار دارند برای ما که پاسداران انقلاب اسلامی هستیم زیباترین مسئولیت و مأموریت است.

مراسم اربعین شهادت شهدای کنسولگری در منطقه ١۴ با مدیحه سرایی سخنرانی دختر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ویژه برنامه‌های گرامیداشت به پایان یافت.

کد خبر 6099994

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت حسینیه و مرکز فرهنگی گلزار شهدای بردسکن پس از ۲۰ سال
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • شمار شهدای رسانه در غزه به ۱۴۲ نفر رسید
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری