Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تسلیت شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی» گفت: شجاعت، بصیرت، آینده نگری و ولایتمداری از صفات بارز این شهید بود.

به گزارش برنا؛ ماموستا «عبدالرحمان مرادی» با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم که می فرماید: «شهدا حیات جاویدان دارند و هرگز نمی‌میرند»، افزود: نام و یاد شهید سلیمانی به عنوان یک رزمنده شجاع همواره در دل و ذهن ملت ایران و ملت های مسلمان منطقه می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: کینه توزی دشمنان قسم خورده اسلام و چپاولگران آمریکایی صهیونیزی، همانند همیشه در سال گذشته خون بزرگترین سردار مقاومت و مبارز خط مقدم اسکتبارستیزی را به زمین ریخته و در خیال خام خود تصور موفقیت نمودند غافل از اینکه امت ما امت شهادت بوده و برای دفاع از کیان اسلام و ناموس مسلمین و خاک و آب خویش، جان برکف منتظر لحظه وصال با پروردگار خویش بوده وبا اکرام عند ربهم یرزقون دعوت حق را لبیک می گویند.  

این روحانی اهل سنت در ادامه گفت: آمریکایی ها و ارباب آنها حتی از روح به پرواز درآمده سردار شهید هم ترس و واهمه دارند و با شنیدن نام و یاد ایشان به خود پیچیده و احساس ترس می کنند.  

ماموستا مرادی افزود: این اقتدار و عزت و آبرو حقا که زمینی نبوده بلکه از جانب ذات احدیت است که به مجاهد صادق راه حق حاج قاسم سلیمانی عطا فرموده است.

او در پایان گفت: شجاعت، بصیرت، آینده نگری ولایت مداری و مطیع امر ولی فقیه و امام خویش بودن و هدف اعلای کلمه الله را داشتن بدون در نظرگرفتن جناج و گروه و حزب و مذهب و مرز از صفات بارز و عوامل پیروزی و سربلندی و عزت جهانی ایشان بود که ثابت کرد حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب و بلکه فراتر از یک مکتب، یک امت است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • شهید مطهری زمان شناس و با بصیرت بود
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم