Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عبدالنبی صداقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در بندرلنگه با گرامیداشت یاد و نام سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: بحمدالله و به لطف‌الهی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خصوصا نیروی دریایی سپاه از مقطعی که مقام معظم رهبری امر فرمودند به جهاد مومنانه در کمک‌ رسانی به محرومین و مستضعفین، چندین برنامه متعدد درسطح نیروی دریایی هم در ستاد نیرو و هم در مناطق و رده‌های تابع را در این زمینه شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: هدف از این کمک‌رسانی تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک مومنانه به انسان‌های نیازمندی است که به دلیل این بلیه منحوس کرونا زندگی‌اشان دچار آسیب و مشکلاتی شده‌ است.

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه یادآور شد: همه مردم ما لبیک گوی فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و هستند و مجموعه سپاه پاسداران همیشه پیشتاز این امور بوده و امروز هم شاهد تحقق این مهم توسط منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه هستیم که بنده به سهم خودم از سردار عظمایی فرمانده این منطقه و همه کسانی که در برگزاری این جهاد مومنانه نقش داشتند، تشکر می‌کنم.

سردار علی عظمایی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: امروز ششمین مرحله رزمایش موسات و همدلی  توسط منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه با همکاری بنیاد علوی در حال انجام است و خدا را شاکریم که امروز زنده هستیم و توانستیم به عنوان سرباز ولایت در کنار مردم باشیم.

وی افزود:  همانطور که حاج قاسم سلیمانی در دل  مردم جا داشت و به مستضعفین چه در داخل و چه در خارج کشور کمک می‌کرد و در بین آن‌ها بود به ما هم خداوند این فرصت را داده که بتوانیم خدمتگزار مردم خوب شهرستان بندرلنگه باشیم.

 فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه یادآور شد: 1000 بسته مواد غذایی که هر بسته به ارزش 350 هزار تومان و شامل، روغن، برنج، ماکارونی، نخود، عدس، لپه، خرما و.. میباشد که از امروزبین نیازمندان وآسیب دیدگان از کرونا تقسیم خواهد شد.

سردار عظمایی بیان داشت: تا کنون ۶ مرحله از رزمایش کمک های مومنانه را برگزار کردیم که هر مرحله تعداد متفاوت بوده است وجمعا حدود ۵ هزاربسته غذایی تا کنون توزیع شده که ان‌شالله ادامه خواهد داشت  وبرابراومرمقام معظم رهبری ان‌شالله به دنبال این هستیم که بتوانیم آن قشری از جامعه که در بحث کرونا مشکلاتی برایشان به وجود آمده کمک مختصری کرده باشیم.

 

انتهای پیام/88028

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده منطقه پنجم سپاه نیروی دریایی سپاه معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امروز طی مراسمی در سپاه عاشورا، یاد و خاطره سردار شهید شفیع‌زاده گرامی داشته شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: شهید شفیع‌زاده مردی بود که نه تنها فرماندهان سپاه بلکه تمام ملت ایران مدیون این شهید والامقام هستند و فعالیت‌های او باعث اقتدار و افتخار سبزپوشان انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: شهید شفیع‌زاده صبور، تواضع و گشاده رو بود و از خود ایثار و گذشت از خود نشان می‌داد و در همه امور خودش پیشقدم می‌شد.

وی یکی از ویژگی‌های آن شهید را شرح صدر و جمع کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه در زیر یک چتر مدیریتی دانست و گفت: وی در تصمیم‌گیری‌ها از نظرات دیگران و در برخورد‌ها و قضاوت عدالت را رعایت می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سهم شهید شفیع‌زاده در تأسیس و کارکرد توپخانه سپاه در دوران دفاع مقدس را بی‌بدیل توصیف کرد و افزود: رسته توپخانه‌ایده و انگیزه وی بود و امروز ثمره فعالیت او در جمهوری اسلامی یک توپخانه قوی و قدرتمند است و همین پیروزی در عملیات وعده صادق ریشه در ابتکارات دفاع مقدس دارد.

سردار چهارباغی از فرماندهان موشکی سپاه و همرزم شهید شفیع‌زاده نیز در این مراسم قدرت و توان موشکی کشور را مدیون تلاش‌های سردارانی، چون شفیع‌زاده و تهرانی مقدم دانست و شاگردان این شهدای والامقام در موشکباران عین الاسد و اسرائیل کمر و هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکستند.

سردار بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا هم گفت: شهدا در اوج مظلومیت امام و اسلام جان بر کف به میدان آمدند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و همه باید در جهت پاسداشت یاد شهیدان مسئولیت خود را ادا کنند.

شهید شفیع‌زاده در تاریخ هشتم اردیبهشت سال ۶۶ در منطقه عملیاتی کربلای ۱۰ در منطقه عمومی ماووت در حالی که عازم خط مقدم جبهه بود، خودروی وی مورد اصابت ترکش گلوله توپ دشمن قرار گرفت و به آرزوی دیرینه خود نایل شد.

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز