Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@18:21:19 GMT

نجات دو کوهنورد گمشده در ارتفاعات رامیان

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۶۷۶۲

نجات دو کوهنورد گمشده در ارتفاعات رامیان

خاتمی گفت: عصر امروز دو کوهنورد گمشده در ارتفاعات رامیان توسط تیم های امدادی نجات پیدا کردند و به پایگاه امداد هلال احمر آزادشهر منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «داود خاتمی» شامگاه امروز (شنبه 13 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 20 شب گذشته به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان گلستان گزارشی از  گمشدگی در کوهستان در منطقه  روستای جوزچال رامیان دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمعیت هلال احمر آزادشهر ادامه داد: پس از دریافت این گزارش چهار تیم متشکل از 13 نفر ( سه پرسنل و 10 نجاتگر) به منطقه اعزام شدند و همچنین برای انجام این عملیات یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمک دار سبک به کار گیری شد.

 

خاتمی یادآور شد: در این منطقه دو کوهنورد اهل گنبدکاووس راه خود را در مسیر برگشت گم کرده بودند که عصر امروز با امدادرسانی تیم های اعزام شده به پایگاه امداد و نجات «شش آب» آزادشهر منتقل شدند.

 

وی گفت: حال این دو کوهنورد مساعد است و تیم های امدادی پس از دسترسی به افراد حادثه دیده که از نظر جسمی دچار ضعف و بی حالی شده بودند آنها را به محل پایگاه امداد منتقل کردند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: کوهنورد داود خاتمی کوهنوردی هلال احمر دو کوهنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ساعت ۸:۱۰ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ با درخواست همراه مصدوم در ارتفاعات هوار مامز تالاجار اشنویه نجاتگران هلال‌احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار ،نجاتگران به مصدوم حادثه دیده دسترسی پیداکردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت،همچنین انتقال امن به پایین دست،مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

وی درادامه گفت : مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن