Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران-  مدتی قبل کراس اوور الکتریکی EX5 را از برند چینی جِی ام سی معرفی کردیم. همانطور که عنوان شد؛ جِی ام سی نیو انرژی (JMEV) یکی از برندهای خودرویی کشور چین است که چانگان و رنو در آن سرمایه گذاری قابل توجهی دارند.

یکی دیگر از محصولات مبتنی بر فناوری های نوین این کمپانی با نام E160 شناسایی می شود که ویژگی های جالبی را به عنوان یک هاچ بک شهری همراه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایی160 با توجه به تریم از 10680 تا 12820 دلار قیمت دارد.

ابعاد

از منظر ابعاد برابر با 3720 میلیمتر در طول، 1640 میلیمتر در عرض و 1485 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2390 میلیمتر است. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ ایی160 طراحی مناسبی را به عنوان یک هاچ بک در الگویی مانند کراس اوور ارائه می دهد که می تواند بسیار مورد توجه خانواده های کوچک قرار بگیرد.

ارتفاع خودرو از سطح زمین برابر با 110 میلیمتر است. وزن خالص نیز برابر با 1115 کیلوگرم محاسبه شده است.

رینگ های آلومینیومی در حالت استاندارد 15 اینچی هستند.

پیشرانه

جِی ام سی ایی160 از یک موتور الکتریکی 35 کیلوواتی در تمامی تریم ها استفاده می کند. گشتاور مجموعه نیز برابر با 150 نیوتن متر است. انرژی مورد نیاز خودرو از یک باتری 31.9 کیلووات ساعت لیتیومی تامین می شود.

بیشینه سرعت خودرو برابر با 102 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

همانند اکثر خودروهای الکتریکی بازار، برای جعبه دنده از نمونه تک سرعته استفاده شده که با محور جلو در ارتباط است.

کابین

کابین در سطح یک محصول اقتصادی ارائه می شود که از امکانات آن می توان به نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی از نوع تبلتی، سیستم تهویه اتوماتیک در تمامی تریم ها، حذف نشانگر آمپر پشت فرمان و انتقال آن به مرکز کنسول جلو و بالای نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی، نشانگر آمپر دیجیتال، استارت دکمه ای، نمایشگر هدآپ، پشتیبانی از فرمان های صوتی، بلوتوث، گرم کن و تهویه صندلی ها، استراحتگاه دست ردیف جلو و عقب، پاور ویندوز، سنسور باران، آینه های برقی، برف پاک کن عقب و ... اشاره کرد.

ایمنی

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: ورود بدون کلید، ریموت استارت، رادار پارک جلو و عقب، دوربین پانورامیک، دوربین عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی اس، ایی بی دیی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی، نمایش نقاط کور دید راننده، نوربالای تطبیقی، ایزوفیکس صندلی کودک و ایربگ قابل اشاره هستند.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: *معرفی شاسی بلند جدید از چانگان (+فیلم و تصاویر) *جِی ام سی EX5؛ کراس اوور چینی بر پایه چانگان CS35 (+عکس) *معرفی بِنی ایی-استار؛ خودروی 10 هزار دلاری چانگان(+تصاویر) *سی اس85؛ همزاد چینی ب ام و اکس4 معرفی شد!(+فیلم و تصاویر) *اوشان؛ محصول جدید چانگان با برچسب قیمت 23700 دلاری (+تصاویر) *یونی-تی(UNI-T)؛ شاسی بلند جدید "چانگان" با ویژگی های کاملا متفاوت! (+تصاویر) *شاسی بلند جدید چانگان معرفی شد/ اوشان اکس5 رونوشتی از محصولات روز صنعت خودرو (+تصاویر) *چانگان اوشان اکس7؛ شاسی بلند جدید چینی با نمایشگرهای دیجیتال و پیشرانه 204 اسب بخاری (+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/003CaT

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جی ام سی ایی160 شاسی بلند جدید ج ی ام سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مساله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

در گزارش‌های متعدد اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ رهن و اجاره «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ رهن و اجاره مسکن در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس گفته برخی از کارشناسان فعال این است، تعداد معاملات بیش از هر چیز وابسته به سایر بازارهای سرمایه‌گذاری و به‌ویژه نرخ ارز بود، با افزایش قیمت دلار حجم معاملات مسکن افزایش می‌یافت و با افزایش حجم معاملات مسکن نهایتاً قیمت‌ها در بازار املاک و مستغلات روند صعودی به خود می‌گرفت.

روند معاملات در سال ۱۴۰۲، متفاوت از همیشه شکل گرفت؛ زیرا در بسیاری از ماه‌های سال ۱۴۰۲ تعداد معاملات رسمی کمتر از ۲۰۰۰ یا بعضاً کمتر از ۱۰۰۰ معامله در ماه بود. حتی افزایش قیمت دلار در ماه های پایانی سال نتوانست تکانه جدی در حجم معاملات ایجاد کند.

کاهش قدرت خرید مسکن و افزایش مداوم قیمت‌ها در صنعت ساختمان موجب تعمیق رکود در بازار شده است.

یک آپارتمان ۸۲ متری دوخوابه در منطقه ۱۹ محله «خانی‌آباد نو» تهران با پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۳ میلیون تومان قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۸۲) است.

همچنین برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۲ سال ساخت در همین منطقه در محله «عبدل‌آباد» تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان ودیعه خواهید بود.

قیمت رهن واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)

متراژ ساختمان

قیمت اجاره (تومان)

قیمت رهن (تومان)

اسفندیاری - بوستان ۶۳ ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۶۰ ۲,۰۰۰,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۸۲ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۸۰ _ ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۸۰ _ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۸۲ ۳,۵۰۰,۰۰۰ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک شریعتی ۸۵ ۳,۰۰۰,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کد خبر 6092329 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!