Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر شامگاه شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی بررسی طرح شتابا با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، بیان کرد: طرح شتابا برای توانمند سازی ایتام برنامه ریزی شده است که در همین راستا، طبق تفاهم نامه ای که منعقد شد برای یک‌هزار یتیم در استان کد بورسی دریافت شد.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور متعهد به پرداخت ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به استان سمنان شده است که در صورت واریز این مبلغ، می‌توانیم مشکل اشتغال تعدادی از ایتام را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آشناگر با بیان اینکه نیاز سنجی از ایتام و مددجویان در دستور کار قرار دارد، گفت : نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) برای خرید پنل های خورشیدی مددجویان، ۲۰ میلیارد ریال قول مساعدت داده که پیگیری برای پرداخت و تخصیص این اعتبار در دستور کار است.

وی اضافه کرد: به منظور توانمند سازی مددجویان تحت پوشش، طرح نیاز سنجی ارائه شده است که در آن نیازهای افراد از نیاز شغلی تا نیازهای فرهنگی به عنوان یک بانک اطلاعاتی جمع آوری و برای تامین این نیازها برنامه ریزی لازم ارائه می‌شود. 

استاندار سمنان اظهار داشت: در حوزه اشتغال نیازمندان استان، باید متناسب با گروه های تحت پوشش نسبت به اجرای طرح های اشتغال اقدام شود تا ضمن تجهیز منابع، از تسهیلات فراوان استانی که در اختیار داریم، برای اجرای طرح های اشتغال بهره گیری کنیم. 

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی استانداری سمنان علی رضا آشناگر  دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی استانداری سمنان کمیته امداد امام خمینی استانداری سمنان دانش آموزان اخبار کنکور کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اعلام کرد: از ابتدای سال  1402 نیازسنجی لازم در بین مددجویان این استان انجام و اقدام به تامین و توزیع کالاهای ضروری میان آنها شد که عمده ترین آنها شامل کولر گازی ، یخچال ، مخزن آب و فرش بوده است.   مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تقدیر از مساعدت های نوع دوستانه نیکوکاران درزمینه کمک به  تامین لوازم ضروری مددجویان بیان داشت :50 درصد از اعتبارات هزینه شده در این زمینه از اعتبارات دولتی و 50 درصد دیگر نیز از محل کمک های مردمی و مساعدتهای انسان دوستانه هم استانی های عزیز بوده است.   روشن در ادامه افزود:  باعنایت به قرار گرفتن در آستانه فصل گرما در سال جاری تامین تعداد 1200 دستگاه کولرگازی در دستور کار این استان قرار گرفته که با همیاری و همکاری سپاه پاسداران استان  تا پایان اردیبهشت ماه جاری تحویل مددجویان معزز خواهد گردید.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی