Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@08:20:21 GMT

کمترین فوتی کرونایی در کدام استان است؟

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۷۱۶۶

کمترین فوتی کرونایی در کدام استان است؟

استاندار خوزستان گفت: با اشاره به وجود کمترین میزان درصد فوتی کرونایی در این استان، گفت: بعد از اینکه وضعیت کرونایی شهرستان اهواز «زرد» شد، کل خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

غلامرضا شریعتی بعد از ظهر امروز شنبه در جلسه ستاد استانی کرونا، به وضعیت کرونایی خوزستان اشاره کرد و گفت: بعد از اینکه وضعیت کرونایی شهرستان اهواز «زرد» شد، در حال حاضر کل استان خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز در ستاد ملی کرونا اعلام شد که کمترین میزان درصد فوتی کرونایی در خوزستان بوده است، افزود: این امر نشان‌دهنده آن است که در خصوص ویروس کرونا در استان بیش‌ازپیش پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: بیمارستان‌ها، بخش‌های درمانی و بهداشتی استان در تشخیص این بیماری و ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی عملکرد خوبی را داشته‌اند؛ از این رو از ریاست علوم پزشکی اهواز و سایر رؤسای علوم پزشکی استان و همچنین پزشکان و پرستاران تشکر می‌کنم که به طور شبانه‌روزی تلاش کردند تا این وضعیت در استان به وجود بیاید.

شریعتی با تأکید بر اینکه این روند در خوزستان باید ادامه داشته باشد، خبر داد: همچنین روند بستری‌شدگان بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان نسبت به قبل اندکی افزایش‌یافته است که باید مراقب این امر باشیم و از مردم استان درخواست می‌شود که بیشتر به بهداشت و درمان اهمیت و آن‌ها را انجام دهند.

استاندار خوزستان در پایان گفت: باید به مردم در این زمینه هشدار داد تا روند بستری‌شدگان بیماران کرونایی بیشتر از این در خوزستان نشود و مجدداً وضعیت بد کرونایی در این استان به وجود نیاید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا فوتی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان

براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای شهرهای اهواز، هندیجان، شوشتر، مسجدسلیمان و ماهشهر امروز دوشنبه در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۱۰:۳۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز از جمله استانداری ۱۳۳، حفاری ۱۱۴ نیوساید ۱۳۰، پادادشهر ۱۰۵، مسجد سلیمان ۱۰۵، شوشتر ۱۰۸، ماهشهر ۱۰۷ و هندیجان ۱۳۶ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمام مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری اعلام کرد و دیروز نیز مدارس شیفت صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شد.

کد خبر 751028

دیگر خبرها

  • آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • وضعیت «ناسالم» هوا در هندیجان
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان