Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینب جوانمردی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: دیروز در راستای ارتقاء سلامت شهروندان و در ادامه روند منظم و مستمر بازرسی‌ها از مراکز فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، بازرسان اداره نظارت بر مواد غذایی ،آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان موفق به کشف چندین لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود :پیرو بازرسی صورت‌گرفته از مراکز عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی در سطح عرضه، ضمن اطلاع‌رسانی و آموزش‌های لازم به فروشندگان در خصوص ممنوعیت عرضه محصولات مضر برای سلامت عمومی، مطابق با موارد اعلامی از سوی سازمان غذا و دارو اقدام و موارد لازم به آنها  متذکر شد.

سرپرست معاونت غذا و دارو آبادان اقلام مکشوفه را از قبیل انواع شامپو،کرم و غیره با تاریخ منقضی عنوان کرد.

جوانمردی ادامه داد:عرضه کنندگان موظف به فروش اقلام تولید داخل مجاز یا اقلام دارای برچسب اصالت و سلامت مورد تائید سازمان غذا و دارو هستند و در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده ،موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

او در پایان به شهروندان توصیه کرد:در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه سلامت ،موضوع را برای پیگیری از طریق شماره تماس ۱۹۰ به واحد رسیدگی به شکایات معاونت غذا و دارو آبادان اطلاع دهند .

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوازم آرایشی تاریخ گذشته معاونت غذا و دارو آرایشی و بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد