Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی سال‌های اخیر صنعت توسعه نرم افزارهای مختلف برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS رونق بسیاری داشته و بسیاری از افراد به این شغل روی آورده‌اند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط شرکت سنسور تاور، دارندگان گوشی‌های اندرویدی و آیفون سر جمع ۴۰۰ میلیون دلار هزینه برای نرم افزارهای گوشی‌های خود پرداخت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش تهیه شده تنها مربوط به روز عید کریسمس بوده و تمام مبلغ ذکر شده در آن روز پرداخت شده است.

در سالی که شیوع ویروس کرونا به تمامی صنعت‌های مختلف دنیا ضرر زده به نظر می‌آید صنعت توسعه نرم افزارهای گوشی‌های هوشمند از این آسیب‌ها در امان بوده است. داده‌های گزارش ارائه شده نشان می‌دهد که ۴۰۰ میلیون دلار مذکور حاصل رشد ۳۴.۵ درصدی نسبت به سال پیش بوده و همچنین به نظر می‌آید این فرآیند صعودی ادامه داشته باشد.

همچنین باید گفت که کل هزینه کاربران بر روی نرم افزار‌ گوشی‌های هوشمند در کریسمس سال ۲۰۱۹ مطابق با ۳۰۰ میلیون دلار بوده است. از میان کل هزینه‌های صورت گرفته برای نرم افزار گوشی‌های هوشمند، ۲۹۵.۶ میلیون دلار به بازی‌های سیستم عامل‌های iOS و اندروید اختصاص داده می‌شود که در سال پیش تنها ۲۳۲.۴ میلیون دلار فروش داشتند.

بیشتر بخوانید

با سیستم عامل جایگزین اندروید آشنا شوید! علت رشد فروش نرم افزار گوشی‌های هوشمند

با توجه به شرایط امروزی دنیا و شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد همواره در خانه‌های خود حضور دارند و تلاش می‌کنند زمان خود را به نحوی دیگر بگذرانند؛ به همین منظور استفاده از برنامه‌های سیستم‌ عامل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند طی یک سال گذشته رشد چشمگیری به خود داشته و کاربران بیشتر از هر زمان به خرید نرم افزارها روی آورده‌اند. گفتنی است؛ فروش بازی‌های گوشی‌های هوشمند و انجام ریز تراکنش‌های داخل بازی توسط افراد همچنین باعث افزایش فروش صنعت بازی‌سازی شد و رشدی فوق‌العاده را در آن زمینه به خود دید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیستم عامل اندروید سیستم عامل iOS برنامه های اندرویدی گوشی های هوشمند میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، مدیر بخش جهان عرب در برنامه توسعه ملل متحد، تاکید کرد بازسازی نوار غزه ۴۰ تا ۵۰ میلیارد دلار هزینه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

عبدالله الدردری هزینه بازسازی ویرانی‌های نوار غزه و رونق بخشیدن به اقتصاد در این منطقه را در صورت توقف فوری جنگ، بین ۴۰ تا ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد.

الدردری افزود: زمانی که می‌گوییم شاخص توسعه انسانی در نوار غزه ۴۰ سال به عقب برگشت، ما درباره از بین رفتن همه دستاورد‌هایی سخن می‌گوییم که در زمینه‌های آموزش، بهداشت، متوسط عمر و متوسط درآمد فرد به دست آمده بود. اما پیامد‌های این جنگ، در بلندمدت ادامه خواهد داشت، مگر آنکه مراکز آموزش موقت ایجاد و خدمات حمایت اجتماعی و روانی برای مردم ارائه کنیم و ارائه خدمات اساسی هم از سر گرفته شود که این موضوع شامل کرانه باختری و قدس شرقی هم می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بدون سرمایه گذاری گسترده، شکوفایی اقتصادی رخ نخواهد داد. هزینه اجرای برنامه‌های اولیه رونق اقتصادی مانند احداث سرپناه‌های موقت به دو تا سه میلیارد دلار می‌رسد.

دیگر خبرها

  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • هزینهٔ حج امسال، ۳۰۰ دلار کمتر است
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • دستیار هوشمند خانگی/ هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • قیمت کولر صنعتی | 2 سال گارانتی | شرایط چک و اقساط
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!