Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@15:37:00 GMT

رکوردشکنی های بیتکوین ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۷۷۲۵

آفتاب‌‌نیوز :

صعودهای پی در پی و خیره کننده بیتکوین کماکان ادامه دارد  و با ورود تقاضاهای جدید به بازار، این ارز برای نخستین بار به کانال ۳۲ هزار دلار نیز وارد شد. 

به گزارش سی ان بی سی، بازدهی هفتگی محبوب ترین ارز دیجیتالی جهان به مثبت ۲۷.۳۲ درصد رسیده است. طی ۲۴ ساعت گذشته بیت کوین با ثبت صعود ۹.۲۳ درصدی به ۳۲ هزار و ۴۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۳ دلار رسید. بالاترین رکورد ثبت شده ارزش بیت کوین مربوط به روز دوم ژانویه سال ۲۰۲۱ بوده که در آن این ارز به قیمت ۳۲ هزار و ۱۶۹ دلار رسید. رکورد قبلی این ارز مربوط بهروز یکم ژانویه سال ۲۰۲۱ بوده که در آن این ارز به قیمت ۲۹ هزار و ۳۹۱.۳۰ دلار رسید.

بیتکوین سال قبل را رویایی سپری کرد و ارزش آن نسبت به ابتدای سال قبل حدود ۱.۹ برابر افزایش یافته است. ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر بیش از حدود ۵۵۰ میلیارد دلار است.

پتر شف- کارشناس ارزهای دیجیتالی گفت: حدود ۷۰ درصد کل سهم بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین است و این بدان معناست که هر تغییر و تحولی در قیمت بیت کوین روی قیمت سایر ارزهای دیجیتالی نیز تاثیر مستقیمی خواهد داشت. شاهد بودیم که ۲۰۲۰ برای ارزهای دیجیتالی فراموش نشدنی و پر از دستاوردهای بزرگ بود.  

برخی از معامله گران معتقدند بیتکوین پتانسیل شکستن سقف ۱۰۰ هزار دلاری را نیز در طولانی مدت دارد.   بیتکوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله گران بر بستر بلاک چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

البته صعود قیمتها در بازار ارزهای دیجیتالی محدود به بیت کوین نبود و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتالی دیگر افزایشی بود؛ به گونه‌ای که اتریوم با ۳.۳۴ درصد افزایش به ۷۶۵.۶۴ دلار، بیت کوین کش با ۲.۳۵ درصد صعود به ۳۵۵.۴۷ دلار، لایت کوین با ۲.۱۸ درصد جهش به ۱۳۱.۰۷ دلار،  مونرو با ۱۵.۳۴ درصد ریزش به ۱۴۱.۲۶ دلار، دش با ۸.۱۲ درصد عقبگرد به ۹۲.۵۳ دلار، زدکش با ۱۱ درصد کاهش به ۵۸.۳۹ دلار و میکر با ۱.۵۱ درصد صعود به ۶۰۷.۵۱ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیتکوین ارز دیجیتال ارزهای دیجیتالی دلار رسید بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروزسه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۶۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و حواله آن با رشد ۶۴ تومانی، ۴۴ هزار و ۳۴۳ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری بدون تغییر قیمت، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم نیز بدون تغییر قیمت، ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد.

کد خبر 6093606 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار