Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در آئین بزرگداشت سالروز شهادت سرداران جبهه مقاومت برنامه‌های اثرگذاری همچون تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، رونمایی از چهار کتاب در وصف سپهبد «شهید سردار حاج قاسم سلیمانی» به قلم نویسندگان استان گلستان انجام شد و از همه زیباتر عکس‌های یادگاری مردم گرگان با تمثال شهید سلیمانی در نوع خود جالب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار کتاب با عناوین «اسم رمز شهید سلیمانی»، «عمو قاسم مرد خستگی‌ناپذیر»، «فاتح دلها» و «سلیمان در گلستان» در این مراسم رونمایی شد.

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سرداران جبهه مقاومت با حضور هادی حق شناس استاندار گلستان، سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا و جمعی از مردم و مسوولان در حسینیه ثارلله سپاه گرگان شامگاه شنبه برگزار شد.

این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های استان و با سخنرانی حجت‌الاسلام علی رضایی نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام//83001

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید کتاب استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند