Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@13:52:46 GMT

سوء مدیریت فدراسیون فوتبال این بار در تاجیکستان

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۸۰۴۹

سوء مدیریت فدراسیون فوتبال این بار در تاجیکستان

تعدادی از اعضای سرپرستی تیمهای فوتبال پایه که هفته گذشته همراه تیم ملی جوانان و نوجوانان در اردوی تاجیکستان حضور داشتند، برخلاف قوانین و پروتکل‌های بهداشتی و در اقدامی عجیب در دیسکو حاضر شدند.

به گزارش مشرق، اردوی حدودا یک هفته‌ای تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان در تاجیکستان، بیش از آنچه خوشایند بازیکنان جوان ایران باشد، به کام برخی از مدیران و سرپرستان تیم های ملی فوتبال و مدیران فدراسیون فوتبال بوده است، اردویی که از همان ابتدا هم مشخص نبود چرا برخی چهره‌ها آن هم در این اوضاع کرونایی در این اردو حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو که به بهانه انجام چهار دیداری دوستانه برای تیم‌های پایه بین دو کشور تدارک دیده شده بود، چهره‌های مختلفی از رئیس کمیته تا مشاور دبیرکل و رئیس تشریفات فدراسیون در آن حضور داشتند تا در کنار عوامل پرشمار تیم‌های جوانان و نوجوانان یک کاروان پر و پیمان راهی دوشنبه، پایتخت تاجیکستان شوند، اما حاصل این حضور پرتعداد برخی چهره‌ها در تاجیکستان چه بود؟ آیا در این اردو کار فنی یا مدیریتی انجام شد یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

صحبت از نگرانی بابت لغو جام جهانی پایه‌ها خجالت‌آور است

بر اساس اطلاع مستند از این اردوی یک هفته‌ای که زیر سایه کرونا در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان برگزار شد، متاسفانه بدلیل عدم وجود مدیریت قاطع و منضبط در فدراسیون فوتبال و همچنین اردوهای برون مرزی آن، برخی از همراهان و سرپرستان تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان با نقض مقررات و پروتکل های بهداشتی و برغم ممنوعیت خروج از هتل، در معیت تعدادی از ایرانی های مقیم تاجیکستان از هتل محل اقامت خارج و در یک کلاب شبانه (دیسکوتک) حضور یافتند.

این اتفاق که ناشی از ضعف و ناکارآمدی مسولان فدراسیون فوتبال است، می‌توانست یک فاجعه بزرگ در دل تیم ملی جوانان و نوجوانان ایران آن هم بجهت اشاعه بیماری کووید 19 را دامن بزند و به عوامل تیم میزبان هم آسیب وارد کند.

وقوع این اتفاق آن هم در اردوی تیم‌های ملی که سرآمد همه باشگاه‌ها و تیم‌ها است و باید یک الگوی رفتاری مناسب برای همگان باشد، یک امتیاز منفی بزرگ در کارنامه مسوولان حاضر در اردو و همینطور مدیران ارشد فدراسیون فوتبال است که تا به حال هم هیچ برخوردی عینی و ملموس با تخلفات محرز آنها انجا نشده است.

جالب اینکه در خلال همین اردو چهره‌های مختلفی از مسوولان در قالب مصاحبه های هیجنی، از مسئولان فدراسیون فوتبال تاجیکستان برای فراهم کردن یک فضای مناسب و بهداشتی برای تامین سلامتی بازیکنان و عوامل کاروان ایران تشکر کردند، در حالی که خودشان هیچ گونه تعهدی در اجرای پروتکلهای بهداشتی ساده نداشتند.

ضعف مدیریتی فدراسیون فوتبال در انتخاب افراد حرفه‌ای و متعهد به قوانین موضوعی نیست که مربوط به دیروز و امروز باشد اما انتظار می‌رود قبل از هرچیزی احترام لازم به قوانین و پروتکل‌ها از سوی هر فردی در هر جایگاهی لحاظ شود؛ به خصوص کسانی که در جامعه چهره‌های شناخته شده‌ای هستند و الگوی جوانان و نوجوانان در تیم‌های ملی محسوب می‌شوند. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی فدراسیون فوتبال پروتکل بهداشتی ویروس کرونا تاجیکستان ملی جوانان و نوجوانان فدراسیون فوتبال تیم های ملی چهره ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور

سیده زهرا (آلما) حسینی وزنه بردار مازندرانی، ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان دختر کشور شد.

این وزنه بردار چمستانی در دسته ۵۹ کیلوگرم نوجوانان با ثبت رکورد مجموع ۱۵۵ کیلوگرم با ارزش‌ترین رکورد روز اول را ثبت کرد.

حسینی در حرکت یک ضرب ۷۰ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب هم ۸۵ کیلوگرم را بالای سر برد، تا در یک ضرب، دو ضرب و مجموع مدال طلا بگیرد.

میزان اختلاف رکورد مجموع سیده زهرا (آلما) حسینی با نفر دوم هستی صدیقی از اصفهان ۲۵ کیلوگرم بود.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور از دیروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.

در بخش نوجوانان ۵۳ وزنه‌بردار و در بخش جوانان نیز ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور در این مسابقات رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • آمادگی جسمانی با سلامت روان بهتر در جوانان مرتبط است
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز