Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@22:06:08 GMT

ابتلای ۲۴۰ اسرائیلی به کرونا پس از دریافت واکسن

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۸۰۶۰

ابتلای ۲۴۰ اسرائیلی به کرونا پس از دریافت واکسن

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، واکسیناسیون گسترده علیه ویروس کرونا در اواخر دسامبر در سرزمین‌های اشغالی آغاز شد؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و رووین ریولین، رئیس جمهور اسرائیل اولین دوز‌های واکسن کرونا را دریافت کردند.

این در حالی است که شبکه ۱۳ اسرائیلی گزارش داد در میان کسانی که واکسینه شده‌اند، ۲۴۰ نفر بلافاصله پس از دریافت، کرونا مثبت تشخیص داده شده و ناقل ویروس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که واکسن فایزر برای تولید آنتی بادی علیه ویروس سارس،کووید-۱۹ زمان بر است و نیاز به تزریق دو دوز دارد، با تزریق واکسن دوم ۲۱ روز پس از تزریق واکسن اول، هنوز خطر ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد.

همچنین اشاره شده است که اگر شخصی قبل از واکسیناسیون آلوده باشد، حتی پس از تزریق نیز ممکن است در معرض خطر علائم کووید باشد. علاوه بر این، نگرانی‌هایی وجود دارد که افراد دارای ایمنی می‌توانند ویروس را حمل کرده و آن را گسترش دهند.

در اوایل این هفته، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که چهار نفر پس از دریافت واکسن در اسرائیل مرده‌اند.

پس از تأیید واکسن فایزر، در ۲۰ دسامبر، اسرائیل رسما واکسیناسیون گسترده‌ای را علیه ویروس کرونا آغاز کرد. یک روز قبل از شروع واکسیناسیون، نتانیاهو اولین شخصی بود که واکسن کرونا را دریافت کرد. او در مقابل دوربین‌های تلویزیونی واکسن تزریق کرد و ادعا کرد اسرائیل را به اولین کشور در جهان تبدیل می‌کند که از بیماری همه گیر ویروس کرونا بهبود می‌یابد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی آلودگی هوا اسرائیل سرزمین های اشغالی واکسن کرونا تزریق واکسن ابتلا به کرونا ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی آلودگی هوا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم

وزیر حمل و نقل اسرائیل که همزمان عضو کابینه جنگ این رژیم است، در اظهاراتی حمله روز ۱۹ آوریل اسرائیل به ایران را تایید کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از روزنامه اسرائیلی " جروزالم پست"، "میری رگو" وزیر حمل و نقل و یکی از اعضای کابینه جنگ اسرائیل حمله ۱۹ آوریل به ایران را تایید کرد و گفت:" با فناوری اسرائیل و تصمیماتی که گرفتیم توانستیم پرتاب‌هایی را که از ایران به سمت اسرائیل شلیک شد، رهگیری کنیم. ما پاسخ دادیم و ایران هم پیام را دریافت کرد و جهان هم فهمید که اسرائیل یک بازنده نیست. "

این وزیر اسرائیلی شامگاه شنبه در مصاحبه با کانال ۱۴ تلویزیون رژیم اسرائیل این مطلب را بیان کرده است. اظهارات این وزیر اسرائیلی نخستین موضع رسمی رژیم اسرائیل درباره حملات منتسب به این رژیم علیه ایران است.

پیشتر رسانه‌های غربی در گزارش‌هایی ادعا کرده اند که اسرائیل در بامداد ۱۹ آوریل حمله‌ای را به یک پایگاه نظامی در اصفهان انجام داده و رادار اس ۳۰۰ مستقر در پایگاه شکاری اصفهان را منهدم کرده است.

ایران چنین حمله‌ای را تکذیب کرده و تاکید کرده ۳ کوادکوپتر در آن شب در اطراف اضفهان را با پدافند هوایی سرنگون کرده است. کوادکوپتر‌هایی که به گفته حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران، شبیه اسباب بازی‌های کودکان است.

دیگر خبرها

  • انتشار تصویر تاجر اسرائیلی که در مصر کشته شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد