Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی، رحلت عالم ربانی، حضرت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، متن پیام مدیر عامل بانک رفاه به این شرح است:

بسمه تعالی
درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیت‌ الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی یار و یاور رهبری را محضر خاندان معظم ایشان، حوزه علمیه، مردم شریف ایران اسلامی، شاگردان و دوستداران آن حضرت و به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت ‌برکاته) صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عالم ربانی و مبارز در طول عمر با برکت خود شخصیتی ممتاز و برجسته بود که با لسان گویای خود در صراط حق و پاسداری از اسلام و انقلاب ثابت قدم گام بر می‌داشت و با تألیف کتب و آثار ارزشمند علمی- اسلامی در زایش اندیشه‌های اسلامی و تربیت شاگردان ممتاز و انقلابی منتشاء اثرات ماندگار بود.

بی تردید درگذ شت این فقیه مجاهد و مبارز ضایعه ای دردناک و جبران ناشدنی برای جامعه اسلامی، جامعه روحانیت و پیروان و رهپویان ایشان بود.

با اندوه و تألم فراوان، درگذشت این عالم نستوه و انقلابی را تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای آن حضرت علّو درجات الهی و برای خاندان محترم، شاگردان، پیروان و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.


اسماعیل لله ‌گانی

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک رفاه بانک رفاه پول نیوز مدیر عامل بانک رفاه مصباح یزدی نظام بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، در پیامی درگذشت معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

بنبر گزارش ایسنا، متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899596

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود