Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@06:42:19 GMT

معرفی هتل پارک شیراز

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۸۱۶۱

معرفی هتل پارک شیراز

شیراز علاوه‌بر فالوده شیرازی و کلم پلوی شیرازی هتل‌های خوبی هم دارد که همین مسئله انتخاب مناسب میان هتل های شیراز را سخت می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیراز علاوه‌بر فالوده شیرازی و کلم پلوی شیرازی هتل‌های خوبی هم دارد که همین مسئله انتخاب مناسب میان هتل های شیراز را سخت می‌کند.  با رزرو هتل شیراز به‌صورت آنلاین نه‌تنها در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه با امکانات این هتل‌ها نیز آشنا می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درادامه می‌توانید با امکانات هتل پارک شیراز بیشتر آشنا شده و درصورت تمایل نسبت به رزرو این هتل درنگ نکنید.

معرفی

هتل پارک شیراز یکی از قدیمی‌ترین هتل های شیراز است که در سال 1338 توسط آقای یزدانی و هوشیار بنا شده است و اکنون توسط مالکین به‌صورت خصوصی اداره می‎‌شود. این هتل سه ستاره دارد و به‌دلیل اینکه سال ساخت آن به دوران پیش از انقلاب برمی‌گردد، برای ارتقا کیفیت خدمات با 40 سال سابقه هتل‌داری در سال 1390 بازسازی انجام داده است. وضعیت دید این هتل روبه خیابان و کوچه و محوطه هتل بوده و از این نظر چشم‌انداز آن جزو مزیت هتل محسوب نمی‌شود. ظرفیت لابی 40 نفر و متراژ آن 150 مترمربع بوده و به‌راحتی می‌توانید در سالن آن منتظر مانده و اوقات خود را بگذرانید. این هتل در مرکز شیراز واقع شده و به جاذبه‌های گردشگری ازجمله موزه پارس، باغ جهان‌نما، حمام وکیل، بازار وکیل، آرامگاه شاهچراغ، مسجد نو، مسجد جامع عقیق، ارگ کریم‌خان و... دسترسی آسانی دارد. بهترین ویژگی هتل ازنظر کاربران موقعیت مکانی این هتل میان هتل های شیراز معرفی می‌شود. با رزرو هتل شیراز به‌صورت آنلاین با امکانات هتل پارک شیراز بیشتر آشنا شوید.

امکانات هتل پارک شیراز

زیربنای هتل پارک شیراز 8000 مترمربع است و در هشت طبقه، 126 اتاق و 9 سوئیت ساخته شده و 248 تخت دارد. همچنین فضای سبز هتل حدود 5000 مترمربع است. این باغ درختان کهنسال و قفس پرندگان دارد و با محیطی نشاط‌آور و آرامش‌بخش برای میهمانان گوشه‌ای‌ دنج محسوب می‌شود. اتاق‌های هتل را می‌توان به چند دسته‌ دو تخته تویین، دو تخته دابل، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته، سوئیت یک خوابه سه تخته، سوئیت یک خوابه چهار تخته، سوئیت یک خوابه پنج تخته و سوئیت یک خوابه هفت تخته تقسیم کرد. ساعت تحویل اتاق در 14:00 و تخلیه اتاق در 12:00 است و همه پرسنل سعی دارند تا با درست انجام‌دادن کارشان وقفه‌ای در این زمان نیندازند. در هتل پارک شش دستگاه آسانسور قرار دارد تا رفت‌وآمد برای مسافران راحت‌تر باشد. البته یک باب از سوئیت‌های شش نفره در طبقه هشتم و سوئیت دیگر در طبقه هفتم قرار دارد. هتل از طبقه هفتم تا هشتم فاقد آسانسور بوده و چند ردیف پله دارد. پارکینگ هتل پارک شیراز با ظرفیت 50 خودرو به‌صورت رایگان و روباز دراختیار میهمانان هتل قرار گرفته و خیال آن‌ها را از بابت جای پارک راحت کرده است.

امکانات متنوعی ازجمله لاندری، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی خانوادگی، تاکسی سرویس، خدمات بیدارباش، پذیرش 24 ساعته، سرویس ایرانی در طبقات و فرنگی در لابی، خدمات برای معلولین، سالن همایش، کافی‌نت و صندوق امانات در هتل پارک شیراز پیدا می‌شود. امکانات اتاق هم شامل کولر گازی و تلویزیون مجهز به کانال‌های داخلی و ماهواره‌ای، یخچال، سشوار، حمام، کمد، مبلمان و دراور، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، بالکن و میز کار است. متاسفانه اینترنت در این هتل رایگان نیست (رایگان برای مسافران ارزی با حجم 200 مگابایت) و به‌صورت وای‌فای و پس از شارژ هزینه در هتل در دسترس است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب 11 کیلومتر (20 دقیقه با خودرو)، فاصله تا راه2آهن شیراز 23 کیلومتر (30 دقیقه با خودرو)، فاصله تا ترمینال کاراندیش سه کیلومتر (10 دقیقه با خودرو)، تا ترمینال امیرکبیر 12 کیلومتر (25 دقیقه با خودرو)، تا ترمینال شهید مدرس چهار کیلومتر (10 دقیقه با خودرو) و همچنین فاصله آن تا ایستگاه مترو زندیه 300 متر (پنج دقیقه با خودرو) خواهد بود. صبحانه رایگان این هتل از ساعت هفت تا 9:30 صبح در رستوران هتل سرو شده و شامل املت گوجه فرنگی، املت میکس، سوسیس سرخ‌شده، نیمرو، آبمیوه طبیعی، چای، عسل، نان ایرانی، کره، خامه، پنیر، شیر، مربا، میوه فصل و نسکافه می‌شود. همچنین رستوران و کافی‌شاپ این هتل آماده پذیرایی از مسافران است. رستوران با ظرفیت 200 نفر و کافی‌شاپ با ظرفیت 20 نفر با طبخ غذاهای ایرانی لذیذ، نوشیدنی‌های ایرانی سنتی و خارجی، دسر و.. سعی می‌کنند تجربه اقامت در این هتل را خاطره‌انگیزتر کنند.

شما به‌راحتی و فقط با چند کلیک ساده می‌توانید رزرو هتل شیراز را انجام داده و از اقامت خود لذت ببرید.

قوانین و مقررات حضور در هتل پارک شیراز

هزینه اقامت کودکان خردسال تا دو سال رایگان محاسبه خواهد شد. از دو تا 10 سال نیم‌بها و از 10 سال به بالا هزینه به‌صورت کامل دریافت می‌شود. پذیرش مسافر با صیغه‌نامه در هتل پارک شیراز امکان‌پذیر نیست. هتل از پذیرش افراد مجرد به‌صورت گروهی و انفرادی در ایام نوروز (از تاریخ 27 اسفندماه تا 17 فروردین ماه) معذور است. سونا و جکوزی هتل به‌صورت خصوصی استفاده می‌شود و فقط با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه قابل استفاده خواهد بود.

آدرس

شیراز، چهارراه زند، ابتدای خیابان سعدی، اولین فرعی سمت راست

تلفن

07132221426

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دقیقه با خودرو سوئیت یک خوابه هتل های شیراز هتل پارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر در پی وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۲ استان طی چهار روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق تحت تأثیر سیل و آب‌گرفتگی در کشور اظهار کرد: از چهارم اردیبهشت تا صبح امروز در ۵۶ شهرستان از ١٢ استان شامل اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد خدمات امدادی مربوط به سیل و آب‌گرفتگی ارائه شد.

وی با بیان اینکه امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی در این استان‌ها در آماده‌باش کامل قرار داشتند، افزود: در این مدت زمان، به ۳۰۷۱ نفر امدادرسانی شد که از این تعداد ۱۹۱ نفر اسکان اضطراری و ۱۲۲ نفر نیز به مناطق امن انتقال داده شدند، همچنین امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۸۰ تیم عملیاتی، شامل ۶۹۰ امدادگر در این مأموریت‌ها مشارکت داشتند، گفت: در این چهار روز ۸۷ عملیات امدادی به اجرا درآمد و در جریان آن ۲۵ تخته چادر، ۴۲۱ تخته پتو، ۲۴۶ تخته موکت، ۵۹۱ کیلوگرم نایلون، ٢٣٠ بسته غذایی، ۳۵۶ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748317

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • بیرون کشیدن پسر بچه ۱۲ساله از میان آرواره های سگ بدون صاحب در کرج ! | تصاویر
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی