Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بهرامی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: سازمان بسیج حقوقدانان استان در قالب نهضت کمک‌های مواسات و همدلی طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی را دستور کار خود قرار داده و این مهم طی پنج مرحله، امسال با جدیت در استان دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: مرحله نخست آزادی‌سازی زندانیان در هفته اول بسیج (چهارم آذرماه) با آزادسازی ۴۱ زندانی و مرحله دوم آن هم طی روز گذشته در اولین سالروز سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی با آزادسازی ۱۲۰ زندانی با اولویت جرائم غیرعمد در زندان مرکزی کرمانشاه با حضور مسئولان و مراجع قضایی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای سه مرحله دیگر از این طرح ارزشمند را تا پایان سال با اولویت آزادسازی زندانیان که آزادسازی آن‌ها خطری برای امنیت جامعه ندارد، پیش‌بینی شده تا ان‌شاءالله شاهد کاهش جمعیت کیفری زندان‌های سطح استان باشیم.

وی ادامه داد: در کنار نهضت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد که سازمان بسیج‌ حقوقدانان استان شروع کرده، در روز آزادسازی زندانیان گروه‌های از بسیج حقوقدانان در زندان‌های سراسر استان به منظور ارائه خدات مشاوره حقوقی قضایی رایگان مستقر می‌شوند.

بهرامی‌پور گفت: کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد می‌تواند در اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار باشد چون که با بازگشت سرپرست به آغوش گرم خانواده، خود برای تامین معیشت خانواده تلاش می‌کند.

وی با اشاره به توزیع کمک‌های مومنانه از سوی سازمان به نیازمندان، افزود: سازمان بسیج حقوقدانان با توجه به شیوع کرونا در استان و فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک همه‌جانبه برای مبارزه با این بیماری و کاهش آسیب‌های ناشی از آن، توزیع بسته معیشتی میان نیازمندان را نیز در برنامه خود دارد.

بهرامی‌پور تصریح کرد: در راستای ادامه نهضت کمک مومنانه، ۵۰۰ بسته معیشتی طی روزهای آینده میان خانوارهای زندانیان نیازمند استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه بسیج زندان آزادسازی بهرامی پور آزادسازی زندانیان بسیج حقوقدانان جرائم غیرعمد سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی

رضا منصوری، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه فعالیت این سازمان را در قالب‌های فرهنگی، درمانی و آموزشی عنوان کرد.

وی؛ دیدار با خانواده شهدا، توزیع خدمات به جامعه کم‌برخوردار، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های جریان‌ساز، برگزاری مراسمات مختلف با شرکت بسیجیان و مجموعه دانشگاه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت‌های مختلف را در قالب فعالیت‌های فرهنگی سازمان مطرح کرد.

وی در بحث درمانی به طرح شهید محمدعلی رهنمود اشاره و اظهار کرد: چهارشنبه اول هرماه بین ۲۰ تا ۲۴ تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس به مناطق کم‌برخوردار استان اعزام و پس از ویزیت بیمارانی که برای ادامه درمان نیاز به خدمات تخصصی دارند به صورت رایگان اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از پوشش امدادی و درمانی در سالگرد عملیات بازی‌دراز سخن گفت و افزود: تمامی عوامل از بهداشت، درمان، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، ارتش، فراجا، تأمین اجتماعی و هلال احمر به صورت یک تیم در کنار یکدیگر به شکل منسجم در مراسم سالگرد عملیات بازی‌دراز خدمات ارائه می‌دهند.

اعزام تیم‌های تخصصی به مناطق کم‌برخوردار در مناسبت‌های مختلف، خدمات‌رسانی در راهپیمایی اربعین، انجام تست غربالگری در ادارات، غربالگری دندان‌پزشکی برای کودکان زیر ۱۵ سال در مدارس، از دیگر فعالیت‌های انجام شده توسط ۳۱ کانون بسیج جامعه پزشکی فعال در سطح استان بود که منصوری به آنها اشاره کرد.

وی با ارائه آماری از خدمات انجام شده در سالی که گذشت، افزود: ۲۱۶ تیم عمومی در قالب ۱۷ هزار و ۲۸۳ نفرروز طی سال گذشته به مناطق کم‌برخوردار اعزام شدند.

منصوری اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک عمومی و متخصص به همراه بیش از ۹۰۰ کادر درمان، بهیار، تیم‌های درمانی در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت داشته که تعداد ۴۸۳ نفر به پزشک متخصص ارجاع که ۳۶ نفر از این تعداد بستری شدند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را حدود ۱۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۵ میلیارد تومان از این مبلغ هزینه دارو و مابقی خدمات بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند