Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) جهت ایجاد بستر تولید واکسن کرونا برای دانشمندان کشورمان تاکید کرد که تولید واکسن ایرانی یک افتخار بزرگ برای ایران‌ زمین است.

به گزارش ایسنا، احمد آوایی نماینده دزفول در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به آغاز تزریق انسانی واکسن ایرانی کرونا نوشت:

« فارغ از دوگانه کذایی "خرید_تولید" واکسن کرونا، تولید واکسن ایرانی یک افتخار بزرگ برای ایران‌ زمین است و بر خود می‌بالم که فرزندان دزفول بزرگ پرچم‌دار و زمینه‌ساز این حرکت علمی عظیم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏در ابتدا برادر عزیز و همراه همیشگی‌ام دکتر محمد مخبردزفولی رئیس محترم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که در یک اقدام مجاهدانه نه تنها بسترساز تولید واکسن کرونا برای دانشمندان ایران شد بلکه تبعات احتمالی تزریق اولین واکسن به فرزند خویش را قبول کرد و در ادامه، دخترخانم محترم ایشان که با فداکاری بی‌نظیر خود، ریسک احتمالی آن را پذیرفت تا تولید واکسن ایرانی پس از طی مراحل کامل، ان شاءالله سلامتی و حفاظت در برابر کرونا را برای ملت شریف ایران به ارمغان بیاورد.»

به گزارش ایسنا هفته گذشته اولین تزریق انسانی واکسن ایرانی کرونا با حضور وزیر بهداشت، معاون علمی ریاست جمهوری، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و تیم تحقیقاتی این واکسن انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسن کرونا همه باهم علیه کرونا ستاد اجرایی فرمان امام ره تولید واکسن ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه.

من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان