Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نوری فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی در رقابت‌های جام جهانی صربستان با بیان این مطلب افزود: اردویی که پشت سرگذاشتیم بسیار عالی برگزار شد و کادر فنی تمام تلاش خود را کرد تا کشتی گیران تمرینات متنوعی را چه از لحاظ آمادگی جسمانی و چه از لحاظ فنی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد عملکردش در صربستان گفت: من تابستان تمرینات خوبی را انجام دادم و بدنبال آن بودم که از لحاظ آمادگی جسمانی در حد مطلوبی باشم، اما متأسفانه شدیدا درگیر ویروس کرونا شدم و بیش از یک ماه تمرین نکردم و پس از آن نیز در فشار مسابقات انتخابی قرار گرفتم، پس از آن نیز به دلایل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی باشگاه‌ها ۲ هفته نتوانستم تمرین کشتی کنم و فقط تمرین هوازی داشتم.

نوری ادامه داد: در واقع با آمادگی مطلوبی در این مسابقات شرکت نکردم، اما حضورم در این رقابت‌ها یک تجربه عالی بود چراکه حدود یک سال بود که در هیچ مسابقه بین المللی شرکت نکرده بودم و اینکه در شرایط مسابقه قرار گرفتم خیلی خوب بود.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: البته اگر شرایط کرونا و قرنطینه نبود و زیرنظر کادر فنی تمرینات اردویی خوبی را برگزار می‌کردم مطمئناً نتایجم در صربستان اینگونه نمی‌شد.

نوری با بیان اینکه رنگ مدال المپیک بهترین رنگ مدال است گفت: تمام انگیزه ام از حضور در اردو‌های سخت و تحمل شرایط قرنطینه و این همه زجر کشیدن‌ها حضور در المپیک است و برای رسیدن به آن با تمام قوا می‌جنگم.

وی گفت: تا رقابت‌های آسیایی و گزینشی ۷ مرحله دیگر اردو داریم که اگر مانند اردوی قبل برگزار شود حتما به آن شرایط آرمانی خواهم رسید و این موضوع در مورد سایر کشتی گیران نیز صدق می‌کند.

نوری در پایان با تشکر از زحمات حضرتی پور در صربستان خاطرنشان کرد: از تمامی نفرات کادر فنی به خصوص محمد بنا سرمربی تیم ملی که برای ما زحمت می‌کشند و از خانه و خانواده خود گذشته اند قدردانی می‌کنم.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد. حسین بیژنی کشتی‌گیر وزن ۵۵ کیلوگرم هم‌استانی در این رقابت‌ها توانست با غلبه بر کشتی‌گیرانی از کرمان، تهران و خوزستان به فینال مسابقات برسد. وی در فینال علی‌رغم شایستگی فراوان در برابر کشتی‌گیر قدر خوزستان شکست خورد و در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت. حسین بیژنی در سال ۱۴۰۲ برای اولین‌بار کشتی استان را در مسابقات قهرمانی بزرگسالان فرنگی کشور صاحب یک مدال برنز کرد و همچنین در این مسابقات برای اولین بار ورزش کشتی استان را صاحب یک مدال کرد و افتخار دیگری را برای ورزش استان رقم زد. حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امید‌های کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می کند.

دیگر خبرها

  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال