Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  بیژن نوباوه نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی شنبه شب در همایش مرد زمانه در بوشهر بیان کرد: آمریکا از توپ و تانک نمی‌ترسد بلکه از ایدئولوژی ما هراس دارد که نمونه بارز آن سردار قاسم سلیمانی است با مکتب ناب مبارزاتی و مقاومتش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سردار قاسم سلیمانی یک رزمنده انقلابی بود که مقاومت را در منطقه معنا کرد و آموزش داد. او عقلانیت و مدیریت مقاومت را به جامعه ارائه کرد.

 نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: آمریکا به دلیل ضعف در نیروی زمینی قوای سَلَفی مانند داعش را ایجاد کرد که با پول و امکانات استکبار جهانی، جنگ نیابتی انجام دهند و بتوانند دولت سازی کنند و از این طریق نقش جمهوری اسلامی را در منطقه عقیم کند.

نوباوه عنوان کرد: البته به اعتراف خود آمریکاییان به دلیل وجود تفکر افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی، صیاد شیرازی و ابراهیم همت که همان تفکر انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، تاکنون درهیچ یک از برنامه‌های خود موفق نبوده‌اند.

او، با اشاره به پیشرفت عقلانیت جمهوری اسلامی افزود: آنچه انقلاب اسلامی به جامعه جهانی داده، عقلانیت است امروز مردم ایران اگر چه در فشار اقتصادی هستند، اما در بالاترین عقلانیت، تفکر انسانی و انقلابی در مبارزه و پیشرفت قرار دارند و هیچ کسی نمی‌تواند پیشرفت علمی کشور در این ۴۰ سال را کتمان کند.

 نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: ادغام عقلانیت و تفکر انقلابی و ایدئولوژی اسلام باعث شده که دشمن افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی، محسن فخری زاده و بسیاری دیگر از دانشمندان ایرانی را هدف قرار دهد.

او بیان کرد: انقلاب و مکتب اسلام با تاسی به تربیت دینی به جایگاهی در عرصه بین الملل رسیده که از هیچ قدرت پوشالی در منطقه و جهان هراسی ندارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: سردار قاسم سلیمانی به خوبی با روش و منش خود اوج محبت الهی و مردم زمان خود را در عالم دریافت کرد و خداوند او را پذیرفت و مردم نیز به شایسته‌ترین صورت او را بدرقه کردند.

عبدالکریم جمیری افزود: ما هستیم که باید از مکتب شهید قاسم سلیمانی بیاموزیم و به وظایف خود در مقابل اسلام، انقلاب و مردم به خوبی عمل کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر عنوان کرد: شهید سلیمانی نشان داد که جهاد و مبارزه با استکبار با تمام قدرت امری شدنی است. او در همه حالت‌ها نشان داد یک ولایتمدار به تمام معناست و ثابت کرد بصیر است و اخلاص در راه خدا در عمل وسیله ارتقا، هدایت و عنایت الهی است و لحظه‌ای در برابر استکبار جهانی در دفاع از اسلام و محرومان شانه خالی نکرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی هم بیان کرد: با تفکر شکست ناپذیر شهید سردار قاسم سلیمانی می‌توان بر مشکلات داخلی کشور غلبه کرد.

ابراهیم رضایی تاکید کرد: شهید سردار سلیمانی مدافع واقعی حقوق بشر در سال‌های اخیر در دنیا است که برای احقاق حقوق مردم مظلوم منطقه مرز‌ها را نمی‌شناخت.

مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر نیز بیان کرد: منظومه فکری و اعتقادی سردار سلیمانی براساس اسلام ناب است و به همین دلیل در کوتاه‌ترین زمان به عنوان مکتب حاج قاسم سلیمانی تجلی یافت.

سید حسین ناظر افزود: ولایتمداری، مردم‌داری، خستگی ناپذیری، قدرت سازی نظامی و جنگی از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود.

او عنوان کرد: شهید قاسم سلیمانی خود یک ابررسانه بود و سریع‌ترین و پرنفوذترین اثر را در انتشار یک خبر داشت و با کار برای رضای خدا و خلق ضریب نفوذ خود را در جهان گسترش داد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: شهید قاسم سلیمانی خود یک ابررسانه بود و سریع‌ترین و پرنفوذترین اثر را در انتشار یک خبر داشت و با کار برای رضای خدا و خلق ضریب نفوذ خود را در جهان گسترش داد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهیدسلیمانی حاج قاسم سلیمانی مقاومت بیژن نوباوه سردار قاسم سلیمانی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!

بایدن ژاپن و هند را کشورهای «بیگانه هراس» خواند که از مهاجران استقبال نمی‌کنند.

به گزارش جماران؛ به نقل از نشریه تایم، رییس جمهوری آمریکا؛ جو بایدن در یک سخنرانی تازه، ژاپن و هند را کشورهای «بیگانه هراس» خواند که از مهاجران استقبال نمی‌کنند و این دو کشور را با چین و روسیه در یک ردیف قرار داد.

این اظهارات، در یک رویداد جمع‌آوری کمک‌های مالی، تنها سه هفته پس از آن بیان می‌شود که کاخ سفید میزبان فومیو کیشیدا؛ نخست وزیر ژاپن برای یک دیدار رسمی در ایالات متحده بود که طی آن دو رهبر آنچه را که بایدن «اتحاد ناگسستنی»، به ویژه در مورد امنیت جهانی خواند، جشن گرفتند. علاوه بر این؛ کاخ سفید تابستان گذشته از نارندا مودی؛ نخست وزیر هند در یک سفر دولتی به آمریکا، استقبال کرد.

گفتنی است؛ ژاپن مهم‌ترین متحد ایالات متحده در شرق آسیا است و هند، یکی از پیشروترین اقتصادهای جهان و یک شریک حیاتی در هند و اقیانوس آرام برای ایالات متحده به حساب می‌آید.

بایدن در این سخنرانی گفت: انتخابات آتی ایالات متحده  برای «آزادی، آمریکا و دموکراسی» است و اقتصاد این کشور به خاطر وجود شما و بسیاری دیگر در حال رونق است و دلیل آن به این خاطر است که ما از مهاجران استقبال می‌کنیم.

بادین در بخش دیگری از صحبت‌های خود می‌گوید: چرا چین از نظر اقتصادی به شدت در حال توقف است؟ چرا ژاپن مشکل دارد؟ چرا روسیه؟ و چرا هند آنگونه که باید به توسعه نمی‌رسد؟ چراکه آن‌ها بیگانه هراس هستند. آن‌ها مهاجران را نمی‌خواهند. اما مهاجران کسانی هستند که ما را قوی می‌کنند و ما هجوم کارگرانی را داریم که می‌خواهند این‌جا باشند و به ما کمک کنند.

 

گاف بایدن

این در حالی است که هنوز هیچ واکنشی نه از سوی دولت ژاپن و نه از سوی دولت هند اعلام نشده است. با این حال، جان کربی؛ سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید روز گذشته در رابطه با صحبت‌های بایدن در مورد متحدان آسیایی آمریکا گفت: «بایدن در مورد موضع ایالات متحده در قبال مهاجرت صحبت‌های گسترده‌ای کرده است و متحدان و شرکای ما به خوبی می‌دانند که بایدن چگونه برای آن‌ها ارزش قائل است. دوستی، همکاری و توانایی آن‌ها در طیف وسیعی از موضوعات و نه فقط مربوط به امنی، برای آمریکا مهم است. آن‌ها می‌دانند که بایدن تا چه اندازه به ایده اتحاد و مشارکت با متحدان ارزش می‌دهد.»

 

ژاپن

گفتنی است؛ ژاپن به مشکلات کاهش جمعیت خود اذعان کرده است و بر اساس داده‌های منتشر شده در ماه فوریه، تعداد نوزادان متولد شده در این کشور در سال 2023 برای هشتمین سال متوالی کاهش یافته است. کیشیدا نرخ پایین زاد و ولد در ژاپن را بزرگ‌ترین بحرانی که ژاپن با آن مواجه است، نامیده اما این کشور مدت‌هاست که به موضع درهای بسته‌تر در قبال مهاجرت مشهور است.

 

هند

در همین حال، جمعیت هند افزایش یافته و به بزرگ‌ترین جمعیت جهان تبدیل شده است و سازمان ملل اعلام کرده است که هند در مسیر رسیدن به 1.425 میلیارد نفر است. البته جمعیت هند نیز جوان‌تر است. در اوایل سال جاری، هند قانون جدید شهروندی را تصویب کرد که به سرعت تابعیت هندوها، پارسی‌ها، سیک‌ها، بودایی‌ها، جین‌ها و مسیحیان را که از افغانستان، بنگلادش و پاکستان به هند فرار کرده بودند، وضع کرد. اما این قانون، مسلمانان را که در هر سه کشور اکثریت هستند، مستثنی می‌کند و این اولین بار است که هند معیارهای مذهبی را برای شهروندی تعیین می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان