Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب الله لبنان مراسم رونمایی از تابلوی دو شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را در ورودی «النبی شیث» بعبک لبنان برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العهد»، حزب الله لبنان  مراسم رونمایی از تابلوی دو شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را در ورودی شهرک «النبی شیث» منطقه بعلبک برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم رونمایی با حضور «سید ابراهیم موسوی» عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در مجلس لبنان، مسئولان شهرداری و فعالان سیاسی و اجتماعی برگزار شد.

 

سید ابراهیم موسوی، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در این مراسم طی سخنانی گفت: دشمنان گمان کردند که ترور شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، شعله مقاومت را خاموش می کند، اما آنان مرتکب اشتباه شده اند، زیرا این دو شهید و دیگر شهیدان مقاومت جایگاهشان در بهشت است، آنان راه مقاومت را برگزیدند، زیرا راه مقاومت، راه درست است.

 

وی افزود: این راه، راه مقابله با اشغالگری و استکبار است و راهی است که ما از آن حمایت می کنیم و این راه، راه پیروزی و عزت در دنیا و نجات در آخرت است.

 

موسوی در ادامه اظهار کرد: ما در واقع با حضور در این مراسم یاد بود، خود را احیا می کنیم.

 

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در ادامه گفت: هدف قرار دادن این رهبران اثبات واقعی زندگی این امت است و این امت توانایی آن را دارد که نسل به نسل رهبران شهید و مجاهدانی را تقویت کند که به لطف خدا در درجه اول و به لطف وفاداری به رهبری خود، و به لطف استحکام گزینه مقاومت آنها مفهوم واقعی امر به معروف و نهی از منکر را به منصه ظهور برسانند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: رونمایی تابلو سردار سلیمانی لبنان دو شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم

مقاومت اسلامی بحرین (گردان‌های الاشتر) اعلام کرد هفته گذشته در جریان حمله پهپادی خود، مقر شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در بندر ام الرشراش (ایلات) را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • استان یزد میزبان لاله گمنام