Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-08@23:46:55 GMT

صادرات گاز گازپروم به صربستان و بوسنی

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۸۸۹۹

صادرات گاز گازپروم به صربستان و بوسنی

شرکت دولتی گازپروم روسیه با خط لوله ترک استریم به صربستان و بوسنی گاز صادر می‌کند.

به گزارش رویترز، گازپروم، شرکت بزرگ انرژی روسیه روز جمعه (۱۲ دی‌ماه) اعلام کرد که انتقال گاز طبیعی به صربستان و بوسنی را با خط لوله ترک استریم و مسیر جدیدی که از ترکیه و بلغارستان عبور می‌کند، آغاز کرده است.

گازپروم اعلام کرد که گاز طبیعی به مقصد صربستان و بوسنی ابتدا با خط لوله ترک استریم و در امتداد دریای سیاه به ترکیه می‌رسد، سپس از طریق سیستم انتقال گاز طبیعی بلغارستان وارد صربستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاز طبیعی از بلغارستان به مشتریان صربستانی و بوسنیایی عرضه می‌شود.

الکسی میلر، مدیرعامل شرکت گازپروم اعلام کرد که با در نظر گرفتن صربستان و بوسنی، هم‌اکنون در مجموع ۶ کشور اروپایی با خط لوله ترک استریم گاز روسیه را دریافت می‌کنند.

چهار کشور دیگر که گاز روسیه را با این خط لوله دریافت می‌کنند بلغارستان، یونان، مقدونیه شمالی و رومانی هستند.

روسیه و ترکیه در ژانویه ۲۰۲۰ خط لوله ترک استریم را به‌طور رسمی راه‌اندازی کردند، این خط لوله با دور زدن اوکراین، گاز طبیعی روسیه را از طریق ترکیه به جنوب اروپا منتقل می‌کند.

برچسب هابوسنی صربستان گازپروم (Gazprom)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: بوسنی صربستان گازپروم Gazprom آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو خط لوله ترک استریم صربستان و بوسنی گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به ۹ مدال آور رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی توسط فدراسیون کشتی اهدا شد.

برای تیم ملی کشتی آزاد امیرحسین زارع مدال طلا، حسن و امیرمحمد یزدانی مدال نقره و محمد نخودی مدال برنز و برای تیم ملی کشتی فرنگی امین میرزازاده مدال طلا، علیرضا مهمدی مدال نقره، محمدهادی ساروی، محمدرضا گرایی و پویا دادمرز مدال برنز کسب کردند.

پیش از این نیز پاداش و حقوق ماهیانه مصوب فدراسیون به مدال آوران جهانی به ترتیب برای مدال‌های طلا، نقره و برنز ۵۰۰، ۲۰۰، ۱۰۰ میلیون تومان و ماهیانه ۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان اهدا شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ایران به روسیه برای ایجاد کریدور گازی
  • افزایش ۶۵ درصدی صادرات سیر/ روسیه مقصد نخست صادرات سیر خشک
  • شی در صربستان: هرگز بمباران سفارت چین در بلگراد توسط آمریکا را فراموش نمی‌کنیم
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • کشف بقایای یک سکونتگاه 7 هزارساله در صربستان (+عکس)
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • پاشنه آشیل روسیه برابر تحریم‌های غرب
  • هدفگذاری صادرات ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۱۴۰۳