Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و تراکتور در حالی برای بیست و پنجمین بار در ادوار مختلف لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم با توجه به شرایط‌شان چاره‌ای جز پیروزی ندارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن باید در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دهم رقابت‌های لیگ‌ برتر‌ به مصاف تیم تراکتور تبریز برود؛ دیداری که علاوه بر کسب 3 امتیاز، نتیجه‌گیری در آن از جهات دیگری نیز برای 2 تیم حائز اهمیت بوده و بازیکنان هر 2 تیم انگیزه بالایی برای کسب پیروزی در آن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل ذوب‌آهن و تراکتور در 2 فصل اخیر از حساسیت بالایی برخوردار بوده و جذابیت‌های زیادی دارد. ذوبی‌ها در نیم‌فصل نخست لیگ هجدهم شکست تلخی را در تبریز مقابل تراکتور پذیرا شدند، اما در بازی برگشت با شکست تراکتور در ورزشگاه فولادشهر، سرخ‌پوشان تبریز را عملاً از کورس قهرمانی حذف کردند تا انتقام سختی از این تیم گرفته باشند. در فصل گذشته نیز پس از انتقال رشید مظاهری و میلاد فخرالدینی از ذوب‌آهن به تراکتور و همچنین پیوستن رضا شکاری به تیم تبریزی، در کنار مخالفت باشگاه ذوب‌آهن با انتقال دانیال اسماعیلی‌فر روابط 2 باشگاه دست‌خوش چالش شد و در فصل جاری نیز پس از جدایی پر سروصدای حمید بوحمدان و انتقال هافبک دفاعی یاغی ذوب‌آهن به تبریز، حساسیت‌های ایجاد شده بین 2 باشگاه به اوج خود رسیده است.

ذوب‌آهن در شرایطی آماده این دیدار حساس می‌شود که در فصل جاری هنوز بردی به دست نیاورده و برای اوج‌گیری دوباره و پایان بخشیدن به روند ناکامی‌هایش به دنبال شکست تراکتور و کسب 3 امتیاز این دیدار است. در آن سو تراکتوری‌ها که در 2 هفته گذشته تنها یک امتیاز به دست آورده‌اند، برای باقی ماندن در کورس قهرمانی و بهبود جایگاه‌شان در جدول چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارند.

ذوب‌آهن و تراکتور در طول ادوار مختلف لیگ برتر تاکنون 24 بار به مصاف هم رفته‌اند که تراکتوری‌ها با 9 برد عملکرد بهتری داشته و سهم ذوب‌آهن 7 برد بوده و 8 بازی 2 تیم نیز با نتیجه مساوی پایان یافته است.

نکته جالب توجه درباره رقابت تیم‌های ذوب‌آهن و تراکتور این است که با وجود کم تعداد بودن دیدارهای 2 تیم در طول ادوار مختلف لیگ برتر بازی‌های آنها همواره پرگل از آب درآمده است. جالب‌تر آنکه سهم تراکتوری‌ها از پیروزی‌های پرگل بیشتر بوده و تاکنون 3 بار ذوب‌آهن را 4 تایی کرده‌اند.

پرگل‌ترین دیدار 2 تیم به بازی رفت لیگ پانزدهم مربوط می‌شود که با نتیجه مساوی 4 بر 4 پایان یافت.

میرزابیگی: اخراج بازیکنان پرسپولیس و ذوب‌آهن در صورت فحاشی درست بود/ وظایف داوران کنار خط باید تفهیم شودرضایی: از فرصت‌هایمان در بازی با پرسپولیس استفاده نکردیم/ ذوب‌آهن با تعویض‌ها جان گرفترجب‌زاده: عملکرد هر سرمربی از نتایج تیمش مشخص است/ ذوب‌آهن نباید به‌راحتی امتیاز از دست دهد

آمار رویارویی‌های دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز به شرح زیر است:

فصل نخست:

تراکتورسازی صفر- ذوب‌آهن 2

ذوب‌آهن یک - تراکتورسازی صفر

فصل نهم:

تراکتورسازی صفر - ذوب‌آهن صفر

ذوب‌آهن یک - تراکتورسازی صفر

فصل دهم:

تراکتورسازی یک - ذوب‌آهن 2

ذوب‌آهن صفر - تراکتورسازی صفر

فصل یازدهم:

ذوب‌آهن صفر - تراکتورسازی یک

تراکتورسازی 2 - ذوب‌آهن یک

فصل دوازدهم:

ذوب‌آهن 3 - تراکتورسازی یک

تراکتورسازی یک - ذوب‌آهن یک

فصل سیزدهم:

ذوب‌آهن 2 - تراکتورسازی 4

تراکتورسازی 2 - ذوب‌آهن 2

فصل چهاردهم:

ذوب‌آهن صفر - تراکتورسازی صفر

تراکتورسازی 2 - ذوب‌آهن یک

فصل پانزدهم:

تراکتورسازی 4 - ذوب‌آهن 4

ذوب‌آهن یک - تراکتورسازی 2

فصل شانزدهم:

ذوب‌آهن یک - تراکتورسازی 2

تراکتورسازی 4 - ذوب‌آهن یک

فصل هفدهم:

تراکتورسازی صفر - ذوب‌آهن صفر

ذوب‌آهن 3 - تراکتورسازی صفر

فصل هجدهم:

تراکتورسازی 4 - ذوب‌آهن یک

ذوب‌آهن 2 - تراکتورسازی صفر

فصل نوزدهم:

ذوب‌آهن صفر - تراکتور صفر

تراکتور 2 - ذوب‌آهن یک    

جام حذفی:

ذوب‌آهن و تراکتور‌ در تاریخ جام حذفی تنها یک بار برابر هم بازی کرده‌اند که نتیجه آن به نفع تیم تبریزی رقم خورده است.

مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل 96-95:

ذوب‌آهن 2 - تراکتورسازی 3

بازیکنان مشترک:

در تاریخ 2 تیم بازیکنان زیادی بوده‌اند که سابقه بازی در هر 2 باشگاه را در کارنامه خود داشته باشند. پس از جذب بازیکنان سرباز از سوی تراکتور، این تعداد بیشتر هم شد. در تیم فعلی ذوب‌آهن مسعود ابراهیم‌زاده سابقه بازی در تراکتور را داشته و در آن سو رشید مظاهری، میلاد فخرالدینی و حمید بوحمدان نیز 3 سرخ‌پوشی هستند که سابقه بازی در ذوب‌آهن را دارند.

مربیان مشترک:

فیروز کریمی، محمود یاوری، سیدمجتبی حسینی، یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی 5 مربی نام‌آشنا و بزرگ در فوتبال ایران هستند که سابقه سرمربی‌گری و نشستن روی نیمکت هر 2 تیم را در کارنامه خود دارند. رحمان رضایی سرمربی فعلی تیم ذوب‌آهن نیز در لیگ چهاردهم و پانزدهم در تراکتورسازی دستیار امیر قلعه‌نویی بوده و سابقه نشستن بر روی نیمکت این تیم را دارد.

انتهای پیام/170/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی صفر فصل ذوب آهن و تراکتور تراکتورسازی یک ذوب آهن یک فصل تراکتورسازی 2 تراکتورسازی 4 ذوب آهن صفر ذوب آهن 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هافبک پرتغالی تیم تراکتور که این فصل 9 پاس گل داده و همراه با ابوالفضل جلالی صدرنشین گلسازان لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، در حالی پای به بازی استقلال می‌گذارد که برای حفظ جایگاه صدرنشینی خود باید در این بازی هم پاس گل بدهد.

نکته جالب در مورد آلوز این است که او فصل گذشته توانست در بازی با پرسپولیس و استقلال برای تیمش گلسازی کند و حالا تجربه جالبی از نمایش درخشان برابر دو تیم سرخابی دارد.

با این حال ریکاردو این فصل در برابر تیم‌های مدعی عملکرد چندان خوبی نداشته و با وجود اینکه 9 گل ساخته، برابر مدعیان چندان موفق ظاهر نشده و حالا این آخرین فرصت اوست تا بتواند هدف خود را تحقق بخشد و در برابر استقلال دو رقمی شود.

این در حالی است که ریکاردو آلوز در دوران قربان بردیف و پاکو خمس به عنوان عنصر اصلی بازی‌سازی تراکتور شناخته می‌شد و با تکنیک بالا و تسلط بالا در انتقال توپ، بازیکنی مهم در ترکیب این تیم به حساب می‌آمد، اما به هر حال دوندگی کم این بازیکن باعث شده تا انتقاداتی را هم متوجه خود ببیند.

اما دیدار با استقلال جایی است که ریکاردو می‌تواند یک بار دیگر ارزش ذاتی خود به عنوان یک فوق‌ستاره در سطح فوتبال ایران را به نمایش بگذارد، خصوصا اینکه او فصل گذشته به شدت مورد توجه استقلال قرار داشت و تراکتور سراسیمه موفق شد قرارداد او را تمدید کند و حالا این تقابل جایی که الماس تراکتور نشان دهد که ارزش این هزینه بیشتر از سوی باشگاه را داشته است.

دیگر خبرها

  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم