Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت دلار  امروز یک شنبه 14 دی ماه 99 را در این خبر مشاهده می فرمائید . قیمت دلار تا پایان سال ممکن است سیر نزولی داشته باشد. قیمت دلار قیمتش بعد از انتخابات آمریکا روند کاملا نزولی داشته است .قیمت دلار  روی عدد 25 هزار622 تومانی نیز قرار گرفته است. قیمت دلار  اگر محدوده 25 هزار 800 تومانی از دست بدهد سکه بازان موقعیت فروش بیشتری را نیز می توانند کسب کنند 

قیمت دلار امروز یک شنبه 14 دی 99 عنوان قیمت(ریال) تغییر روز قبل دلار ۲۵۶,۲۲۰ ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۳۱% ۲۵۷,۰۱۰ یورو ۳۱۳,۴۸۰ ۰.۷۸% ۳۱۵,۹۳۰ پوند انگلیس ۳۵۲,۶۷۰ ۰.۳۷% ۳۵۳,۹۷۰ درهم امارات ۷۰,۵۲۰ ۰.۶% ۷۰,۹۴۰ لیر ترکیه ۳۴,۴۰۰ ۰.۵۸% ۳۴,۶۰۰ فرانک سوییس ۲۹۲,۹۰۰ ۱.۵۴% ۲۹۷,۴۰۰ یوان چین ۳۹,۳۰۰ ۰.۷۶% ۳۹,۶۰۰ دلار کانادا ۲۰۲,۴۵۰ ۰.۵۴% ۲۰۳,۵۵۰ دلار استرالیا ۱۹۹,۱۰۰ ۱.۱۶% ۲۰۱,۴۰۰ ریال عمان ۶۶۹,۱۰۰ ۰.۸۷% ۶۷۴,۹۰۰ کرون نروژ ۳۰,۶۰۰ ۰.۳۳% ۳۰,۷۰۰

دیروز دلار ۶۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۵ هزار و ۶۴۰ تومان رسید. همچنین قیمت دلار در بازار متشکل ۲۵,۳۳۹ تومان ثبت شد. امروز برای قیمت این اسکناس امریکایی چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

 آنچه دیگران میخوانند: قیمت دلار امروز 14 دی 99 / قیمت دلار در سال جدید میلادی + جدول جزئیات جملاتی که زندگی جنسی شما را گرم تر می کند! برنامه همرفیق با حضور بهرام افشاری/ خاطره خنده دار بهرام افشاری+ فیلم سریال قورباغه / دانلود سکانس برتر سریال قورباغه عکس پروفایل حاج قاسم سلیمانی/ دانلود کنید

به باور برخی تحلیلگران، دلار برای اینکه در مسیر ریزشی قرار بگیرد، در درجه اول نیاز دارد که شکست مرز ۷ هزار تومانی حواله درهم را ببیند. با این حال، روز گذشته درهم درحوالی محدوده ۷ هزار و ۱۲۰تومانی به کار خود پایان داد.

 ویژه: قیمت دلار امروز 14 دی 99 / قیمت دلار در سال جدید میلادی + جدول جزئیات سریال آقازاده قسمت آخر چه می شود؟+ فیلم از یارانه کمک معیشتی چه خبر؟/ قالیباف پیگیر می شود آزمایش داروی جدید در مقابل کرونا ویروس + مطالب مهم وضعیت بورس امروز 13 دی 99 / بورس بازهم منفی شد +جزئیات مهم قیمت دلار 14 دی ماه 

بر اساس صحبت‌های فعالان، در بازار درهم حجم معاملات بسیار پایین آمده است و بسیاری از معامله‌گران از بازار کنار کشیده‌اند. درهم حدود ۳ هفته است که در دامنه محدود ۷ تا ۷هزار و ۲۰۰ تومان نوسان می‌کند. روز شنبه ارزش دلار در شهرهای مرزی هم چندان بالا نرفت تا از این سمت و سو نیز به بازار داخلی فشار خاصی وارد نشود.

هم‌زمان با کاهش نوسانات ارزی، همچنان برخورد با دلالان ارزی ادامه دارد. در همین ارتباط، فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۲۱ اخلال‌گر نظام ارزی در خراسان رضوی خبر داد. وی ادامه داد: در این تحقیقات مشخص شد برخی از این افراد عمدتا جزو صنف بنکداران طلا یا صراف بودند که در یکی از مجتمع‌های تجاری مشهد فعالیت داشتند. وی تاکید کرد: خرید و فروش هر نوع ارز به‌صورت واقعی باید طبق موازین بانک مرکزی انجام شود، در غیر این‌صورت مشمول ضوابط قاچاق خواهد شد.

به گفته فعالان از ساعت ۴ بعدازظهر، برخی از معامله‌گران به نقل از برخی منابع غیر رسمی اعلام کردند که لوایح مورد درخواست  گروه ویژه اقدام مالی در مجمع تشخیص مصلحت نظام در ریل تصویب قرار گرفته است.

قیمت دلار دی ماه 99 

بازار که تا روز پنجشنبه به اخبار افزایشی توجه خاصی نداشت، خبر مربوط به fatf را تا حدی جدی گرفت و خود را در مسیر نزول بیشتر قرار داد. با این حال، برخی از معامله‌گران باور داشتند که افت قیمت دلار تحت تاثیر اخبار نبود. از نگاه آنها، بازار در جستجوی بهانه‌ای برای کاهش قیمت بود و سطح تقاضای در اندازه‌ای در بازار پایین آمده بود که تصور رفتن دلار به بالای ۲۶ هزار تومانی کمی دور از ذهن می‌رسید.

از نگاه آن ها، تعدیل انتظارات افزایشی دلیل بود که معامله‌گران را در بازار دلار فروشنده تر کرد. با این حال، برخی فعالان باور داشتند که معامله‌گران به راحتی اجازه نخواهند داد که دلار به زیر محدوده ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومانی برود.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت دلار امروز قیمت دلار معامله گران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 بازار در نخستین روز کاری هفته شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۳۸ (دو هزار و سیصد و سی و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۴۹۹,۷۰۰ (سه میلیون و چهارصد و نود و نه هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۹۹ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۹۸ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۵,۱۶۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و یکصد و شصت هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله ای

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴,۱۹۸ (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو مبادله ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷,۲۳۲ (چهل و هفت هزار و دویست و سی و دو ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۳.۳۲ درصدی، از ۸۰,۳۲۷ (هشتاد هزار و سیصد و بیست و هفت ) تومان به ۷۷,۷۵۰ (هفتاد و هفت هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید.

قیمت درهم امارات مبادله ای امروز

همچنین درهم امارات مبادله ای با افزایش ۰.۳۵ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۲,۰۳۴ (دوازده هزار و سی و چهار ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱,۹۱۵ (یک هزار و نهصد و پانزده ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۱.۵۶ درصدی داشته است.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا امروز با کاهش ۴.۱۴ درصدی، از ۴۷,۳۸۵ (چهل و هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج ) تومان به ۴۵,۵۰۰ (چهل و پنج هزار و پانصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار استرالیا

همچنین دلار استرالیا با کاهش ۱.۷۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۰,۶۵۰ (چهل هزار و ششصد و پنجاه ) تومان معامله شد.

قیمت دینار عراق امروز

همچنین دینار عراق با کاهش ۲.۱۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۷ (چهل و هفت ) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱,۹۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۶ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۲۴,۸۰۰,۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر است.

قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه در بازار داخلی هم ۱۴,۹۰۰,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد هزار) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۱.۴۹ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۶,۷۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و هفتصد هزار) تومان معامله شد.

 

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت