Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: بخش خمام پس از سال‌ها تلاش به شهرستان ارتقا یافته و به‌‌ زودی فرمانداری و سایر ادارات مستقل در آن مستقر می‌شوند. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمود قاسم‌نژاد شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه پس از سال‌ها تلاش و پیگیری‌های همه نهادهای استان و به‌ویژه استانداری گیلان، طی تصویب‌نامه‌ هیئت وزیران بخش خمام به شهرستان ارتقاء یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: این تصویب‌نامه از طریق وزارت کشور به استانداری گیلان ابلاغ شد و براساس آن شهرستان خمام اکنون دارای 2 بخش مرکزی و چوکام و 4 دهستان چاپارخانه، کته سر، چوکام و فرشکی است.

وی افزود: اکنون شهرستان خمام دارای یک شهر خمام و 39  روستا است لذا جمعیت کنونی این شهرستان براساس آخرین آمار سرشماری نفوس و مسکن سال 95 بیش‌از 54 هزار و  860 نفر بوده که بیش از 20  هزار و 897 نفر شهری و 33 هزار و 963 نفر روستایی هستند.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه آخرین تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تقسیمات گیلان مربوط به 23 سال پیش و برای شهرستان املش و سیاهکل بود گفت: امیدواریم ارتقای این بخش که از طرفی به مرکز استان و از طرف دیگر به منطقه آزاد انزلی نزدیک است زمینه رشد و توسعه خمام را فراهم کند.

استاندار گیلان: افراد بالای 63 سال مجدداً پایش کرونایی می‌شوندضرب و شتم شدید 2 جنگلبان گیلانی در درگیری با قاچاقچیان؛ حال یکی از جنگلبانان مساعد نیست‌پارک علم و فناوری گیلان به مشارکت بخش خصوصی نیاز دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: در بحث استقرار ادارات در این شهرستان نخستین مکان فرمانداری است که در بخشداری این شهرستان بر پا می‌شود؛ دستور تأمین نیروهای اداری و فرمانداری صادر شده و در حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع استانی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در حوزه اداری انتظامی و نظامی همه ادارات و نهادها به زودی در این شهرستان مستقر می‌شوند لذا از این پس انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری توسط فرمانداری مستقل خمام انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان عنوان داشت: بدیهی است که  بحث نمایندگان مجلس این شهرستان تابع عواملی چون افزایش جمعیت است بنابراین از این پس 3 نماینده رشت به عنوان نماینده شهرستان‌های رشت، خمام و بخش‌های تابعه تلقی می‌شوند.

انتهای پیام/614/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۹۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران، ارتقای وضعیت بصیرت دینی و انقلابی را یکی از وظایف این دفتر برشمرد و افزود: ارتقای بصیرت دینی یعنی شناخت دشمن، از این رو باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

وی از سپاه با عنوان یک مجموعه نظامی و از همه مهم‌تر مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی یاد کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف این مجموعه، حفاظت از مکتب اسلام و ارتقای بصیرت دینی و انقلابی آحاد جامعه است، از این رو معتقدیم سپاه پاسداران از جان و آبروی خود مایه می‌گذارد تا کشور در عزت و سربلندی بماند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها آماده جان‌فشانی در راستای حفاظت از کیان ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک مجموعه نظامی از زمان شکل‌گیری نقش تأثیرگذاری را در عرصه‌های مختلف ایفا کرده و نشان داده است که به معنای واقعی کلمه، مولود انقلاب اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران در انجام وظایف ذاتی و محوله خود، همواره تفکر جهادی را سرلوحه برنامه‌ها و اهداف قرار داده است، خاطرنشان کرد: پاسداری و صیانت از هویت فردی و سازمانی، تعمیق بصیرت و معرفت دینی، تعمیق بصیرت سیاسی، ترویج اندیشه‌ها و سبک زندگی اسلامی و … از دیگر وظایف این مجموعه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه سپاه مجموعه‌ای است که از دل جامعه برخاسته و همواره در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: در هفته عقیدتی سیاسی شاهد برگزاری ۴۰۰ برنامه در زنجان خواهیم بود.

کد خبر 6089075

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی