Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@09:44:50 GMT

خودروسازی را از انحصار خارج می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۹۱۸۹

خودروسازی را از انحصار خارج می کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم ایجاد تنوع در بازار خودرو گفت: صنعت خودروسازی را از انحصار خارج می کنیم.

قدس آنلاین: علی رضا رزم حسینی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در هر صورت به دنبال این هستیم که خودروسازی را از انحصار خارج کنیم و سیاست‌ وزارت صمت این است تا زمانی که خودرو انحصاری است، قیمت‌ها متعادل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا شرکت‌های جدید را در بازار خودرو تقویت کنیم تا اینها بیشتر در بازار فعالیت کنند و کیفیت خودرو نیز مورد توجه خاص خواهد بود. 

رزم حسینی ادامه داد: به رغم تحریم های ظالمانه و با خروج برخی برندهای خارجی، لوازم خانگی از کشور کارخانه های لوازم خانگی کشور تقویت شده اند و اکنون کیفیت مناسبی دارند و نیاز کشور را تامین می کنند. 

وی یادآوری کرد: آذربایجان شرقی توانمندی لازم را در تولید لوازم خانگی تحت یک برند دارد. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: با توجه به ظرفیت بالای آذربایجان در صنعت خودرو باید توجه بیشتری به این بخش شود،  خودروسازی توسعه یابد و وزارت صمت نیز در این خصوص آمادگی دارد.

رزم حسینی به ظرفیت بالای شرکت تراکتورسازی نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت می‌تواند صنعت خودروسازی را هم در کنارش ایجاد کند و ایدرو هم می‌تواند در آذربایجان شرقی کمک و مشارکت داشته باشد.

علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برای انجام سفر کاری ۲ روز در تبریز به سر می برد و بامداد امروز این شهر ررا به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خودروسازی خودروسازان علیرضا رزم حسینی انحصار خودرو رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دبیر مجمع جهانی علی اصغر (ع) در حاشیه افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در باب الهادی (ع) حرم مطهر رضوی گفت: در اولین جمعه ماه محرم به همت این مجمع، در مجموع بیش از هشت هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و ۴۵ کشور جهان برپا خواهد شد که بزرگ‌ترین محفل شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی است.   داود منافی پور تصریح کرد: همزمان با افتتاح این کارگاه، ۷۲ کارگاه دوخت لباس در ایران و چهار کشور بحرین، عراق، هندوستان و ترکیه کار خود را آغاز خواهند کرد.   وی افزود: مجمع جهانی علی اصغر (ع) به عنوان قطب هماهنگ کننده همایش‌ها در ایران و ۴۵ کشور جهان با افتتاح ۷۲ کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی که در آن تعداد زیادی از بانوان به صورت داوطلبانه فعالیت می‌کنند، اقدام به تهیه، توزیع و اهدای این لباس‌ها به برخی از نقاط ایران و جهان کرده است و در صبح نخستین جمعه ماه محرم این لباس‌ها به صورت رایگان در اختیار مادران و شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم قرار می‌گیرد.   او ادامه داد: دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حدودا از سال ۱۳۸۶ به طور رسمی و با هزینه‌های مردمی آغاز شد و داوطلبان هر ساله از ولادت حضرت علی اصغر (ع) تا اولین جمعه ماه محرم در این کارگاه گرد هم می‌آیند و شروع به دوخت لباس‌های سبز علوی برای این مراسم می‌کنند.    دبیر مجمع جهانی علی اصغر (ع) با قدردانی از همت و تلاش این بانوان داوطلب اظهار کرد: هر ساله حدود ۵۰۰ هزار دست لباس دوخته و در سطح کشور توزیع می‌شود که کارگاه دوخت لباس مرکزی در تهران است و علاوه بر دوخت لباس‌های استان تهران، لباس‌های شیرخوارگان حسینی را در سطح بین المللی نیز تامین می‌کند.   منافی پور گفت: هزینه‌های این کارگاه کاملا مردمی است و خرید پارچه، نخ و مابقی مایحتاج از نذورات مردمی تهیه می‌شود.   به گفته او، این لباس‌ها پس از دوخت توسط بانوان به صورت شکیل بسته بندی و مزین به سربند یا صاحب‌الزمان (عج) می‌شود. همچنین در هر بسته بندی نذر، نامه‌ای با این مضمون «یا صاحب الزمان (عج) فرزندم را نذر یاری قیامت تو می‌کنم او را برای ظهور نزدیک برگزین و حفظ کن» قرار می‌گیرد که به ۱۲ زبان زنده دنیا همچون عربی، انگلیسی، آذری، اردو، سواحیلی، روسی، اسپانیولی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه، ترکی و هوسایی ترجمه شده است.

دیگر خبرها

  • طالبان به دنبال دانش خودروسازی
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • رونمایی از موتور ۶ سیلندر خورجینی با کاربرد در صنعت خودروسازی با حضور معاون علمی ریاست جمهوری
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!