Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مهدی زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آمار مراجعه پایتخت نشینان به مراکز اهدای خون در فاصله زمانی ۹ ماهه امسال، ۲۷۱ هزار و ۱۹۶ نفر بود که ۲۱۹ هزار و ۵۰۳ نفر از آنها خون خود را اهدا کردند.

وی در مورد آمار مراجعه مردم و میزان اهدای خون پایتخت نشینان در فصل های بهار، تابستان و پائیز امسال گفت: اهداکنندگان خون در این بازه زمانی، مجموعه ای از مردان و زنانی بودند که یا به صورت مستمر در مراکز اهدای خون حضور دارند یا در سال های گذشته سابقه اهدای خون داشتند یا افرادی هستند که برای بار اول در صف داوطلبان اهدای خون حضور یافتند و به فرآیند نجات جان بیماران کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی زاده ادامه داد: از بین اهداکنندگان خون در پایتخت و در این  فاصله زمانی ۱۰۰ هزار و ۵۹۱ نفر، مستمر (با سابقه حداقل دوبار اهدی خون در سال) بودند و ۷۳ هزار و ۲۸۰ نفر نیز در دسته اهداکنندگان با سابقه بودند. همچنین ۴۴ هزار و ۵۱۷ نفر برای اولین بار به یاری بیماران نیازمند به خون آمده که امیدواریم شاهد حضور مستمر آن ها باشیم.

مشارکت بانوان برای اهدای خون بیشتر شود

مدیرکل انتقال خون استان تهران با دعوت از بانوان برای مشارکت بیشتر در این اقدام انسان دوستانه گفت: ۱۱ هزار و ۴۱۵ بانوی وفادار، متعهد و نوعدوست در ۹ ماهی که از سال ۱۳۹۹ گذشته در جمع اهداکنندگان خون بوده اند و تلاش راهبردی ما، آگاهی افزایی بانوان با کرامت برای حضور پرشورتر در مراکز اهدای خون هستیم.
مهدی زاده افزود: در کنار اهدای خون، ۴ هزار و ۹۲۷ نفر نیز با اهدای پلاکت برای کمک به بیماران سرطانی و دو هزار و یک بهبود یافته کووید۱۹ نیز با اهدای پلاسما به یاری بیماران تازه مبتلا شده به کرونا آمدند که  از این مشارکت خیرخواهانه تشکر می کنم.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا سازمان انتقال خون ایران پرسش از خبر پروندهٔ خبری کرونا و اهدای خون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا سازمان انتقال خون ایران پرسش از خبر اختصاصی ایرنا سازمان انتقال خون ایران پرسش از خبر اخبار کنکور اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز معلم و سالگرد شهادت استاد مطهری اندیشه های فلسفی معلم شهید در برنامه رادیویی سوفیا بررسی می شود.

این برنامه امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲ با حضور مهمانانی همچون مجید حمید زاده مدرس حوزه ودانشگاه، حسین غفاری از شاگردان شهید مطهری، حجت الاسلام عسگر دیرباز رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه و حجت الاسلام مهدی جهان عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی حضور خواهند داشت.

کارشناس مجری این برنامه روح الله منامی معاون علمی مجمع فلاسفه ایرانی خواهد بود و به صورت زنده نیز از اپلیکیشن ایران صدا پخش خواهد شد.

کد خبر 6092827 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی